neděle 6. prosince 2009

ahoj

hej čau lidi. tak sem vám teď chvíli nepsala, protože sem byla marod... napůl sem neměla moc náladu a taky sem neměla o čem psát, žeano. teď taky nemám... jen jsem nechtěla, abyste se cítili opomenuti a zanedbáni, mí čtenáři. zejtra je věneček. bude to zlý a ošklivý. pak budu několik dní umírat ve škole, pak v práci, pak zas ve škole, a pak už snad budou vánoce. stejně se jich nedožiju, tak nwm co řešim. ok. jinak teď se asi pár dní nebude dít nic zajímavýho, jen si budu stěžovat, že se musim učit, a budu si stěžovat, že se to nemůžu učit, že mě to nebaví a nezajímá, že to nemá smysl, že je to ztráta času a energie... a pak si budu stěžovat, že sem nedělala co sem mohla, že sem hloupá a mám špatný známky, že sem beznadějnej případ, že nezvládám ani základní svoje povinnosti... teď prostě příde pár stěžovacích dnů. do toho mě bolí hlava a oči a ruka a tak všecko... po zejtřku mě budou bolet i nohy... každopádně žádné obavy, zpátky k normálu bychom se měli vrátit už o vánočních prázdninách. doufám. a teď se du učit, přestože mě bolí hlava a oči do tý míry, že sem odpoledne na 4 hodiny usnula... no nic. du na to. tak čau. miluju vás, napište mi. když budu mít co, napíšu i já vám. pp

Žádné komentáře: