středa 9. září 2009

chaooooooos

Omlovám se, přátelé, že vám teď moc nepíšu, ale můj život je chaos. A já si ani moc nestěžuju... Tak zaprvý začla škola. V nový třídě, s novejma učitelema snad jen kromě dvou nebo tak nějak, tak to dá člověku zabrat. Taneční - ano opravdu tam musim - mě asi taky nezabijou. Nejsem přehnaně optimistická, nebojte, myslim ti že mě zabíjej už teď. prostě aaaaaaaaaaaaaaaa a pomoooooooooc a tak. Ale to jste ode mě už všichni asi slyšeli, takže to tu nebudu rozmazávat. Taky co sem teď začla pracovat tak taky nemám tolik času. A co dál... ještě aspoň jedna výmluva by tam měla bejt.. ale nemůžu si vzpomenout :D Každopádně část toho, proč vám nepíšu, je, že sem prostě líná, a nemám moc inspirace. No nic děckaaaaaaaaaaaaaa mažu do školy :) papa :) loveya

Žádné komentáře: