pondělí 25. května 2009

žblept.

Ahoj, zase jednou.
Tak vám píšu asitak po milionu let (nebo teda aspoň po víc než tejdnu, já to ostuda), a ani nevim co. Fakt sem dneska totálně bez nápadu. Zase jedou plánuju do budoucna nějaký filozofický téma a taky zase jednou článek v anglině, ale ne teď, teď tu jen tak sedim, s mokrejma vlasama poněáč sem se právě osprchovala, taky mám trochu hlad, a kdo ví co všecko eště, a nevim co psát. Hm. Včera sme s Jonem koupili banány, zmrzlinu, čokoládovou polevu, šlehačku a udělali sme si banana split, eště s Beccou, a snědli sme toho fakt hodně, stálo to za to. To vás asi moc nzajímá. Do mýho příjezdu domů to už nejsou ani tři tejdny. To nevim jestli vás zajímá. Taky jedu teďka o víkendu s Alyssou někam kempovat, a eště i s ostatníma holkama, sou to její sedmnáctiny. Bude sranda. Hmmmmmm.... já už fakt nevim co říct. V posldním tejdnu sem sledovala víc romantickejch filmů než je zdrávo, tak toho teď musim nechat. :D to vás asi zajímá ještě míň. Ale já už fakt nwm co psát. Tak hele, sorry že tohle je tak krátký a ani sem vám pořádně nic neřekla, ale musim se s váma rozloučit. Mějte se krásně, mám vás ráda, a páá páá :)

Žádné komentáře: