neděle 3. května 2009

ola.

ola ola lidi. Tak pro vás mám zase jednou pár novinek: Zaprvé sem dala na rajče nový fotky, tak se můžete kouknout ;) ;) a pak mi samozřejmě povězte co si myslíte. Kdyby mě nezajímal váš názor, ani bych to na ten net nedávala. Pak taky přeju všecko nejlepší ke včerejším narozeninám mýmu tatíkovi :) psala sem ti na icq, ale nevim jak často tam chodíš. Tak tam koukni oslavenče ok? supr. Taky teď v sobotu byly SAT, což už sem vám asi říkala, to je takvej test. musela sem vstávat v půl šestý nebo kolik. Super. V SOBOTU! děs. Jinak sem teď dočetla The City Of Ember - the first book of Ember. Byla to výborná knížka, jakmile v tomhle nepořádku najdu druhej díl, pustim se do něj. A ty zbylý nemaj, budu muset do knihovny. Njn. Jen to tak říkám, kybyste se nudili a nevěděli co číst. Sem dost unavená a nevim ani tak nijak co psát, ale zase už sem vám dlouho nepsala, tak sem se cejtila provinile. To snad chápete. Beru to jako svou povinnost. Ale fakt nwm co říct. Je tu skoro tři čtvrtě na 5. Není tu nikdo, jen PJ, kterej kouká na telku a "tajně" konzumuje preclíky. Nemá to dovolený, protože nikdy nejí večeři. Ale já o tom stejně vim:D njn. to je život. Hele tak já vám sem dám zase nějaký video a pudu. Mám uplně vygumovanej mozek a nwm co říct.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mne, jakej máš z té zkoušky pocit (jako, jak to asi podle tebe dopadlo, pokud ještě není znám oficiální výsledek) a ještě bych rád věděl, co si to přečetla za knížku - třeba, kdo to napsal a co ses v ní dozvěděla.
Páčko.
tjš

Anonymní řekl(a)...

Fotky jsou bezva, pár je jich přímo výstavních:) mumla

Káťa řekl(a)...

díky :) taky se mi líběj, některý. Až se zlepší počasí, zkusíme to zopákout a zase něco nafotit. :) o knížce plánuju napsat až přečtu i ty zbylý díly a o těch SAT nevim, čtení - hodně sem tipovala, esej vim že dobře nemám, nedala sem jim dost příkladů a málo konkrétních, ale tak nějak sem si psala co chci, jak to dycky dělám. A matika... kromě asi 5 otázek nebo tak nějak sm si byla celkem jistá. Ale nic neříkám dokud nic nevim ;) uvidíme.

Martina řekl(a)...

krásný fotečky a tohle video uplně zbožňuju:-*