pátek 3. října 2008

Noviny a novinky.

připravte se na to že jsem vopravdu utahaná a mám špatnou náladu, takže vy kteří čekáte milý článek obvyklého charakteru to rač nečtěte.
Noviny:
Jo článek o nás exchange studentech z Regent Square vyšel včera v denním tisku. Fotka hrozná, fakt že jo. Místo Liberec napsali Liberac (přestože jsem jim to třikrát spelovala a nakonec i napsala) a o ČR psali obecně jako o Praze. Každou druhou větu co sem řekla já připsali Tobimu (kterej mi jde v posledních dnech naprosto nehorázně na nervy) a nasadili tomu korunu tim, že napsali, že jsem řekla, že s ostatníma po odjezdu z USA nechci udržovat kontakt, což je něco, na co se mě vůbec neptali, a kdyby se zeptali, řekla bych pravej opak. Fakt výborný. Odkaz na net vám psát nebudu. Dvoje ty noviny mám tady, ale nejspíš je během nejbližších dní vyhodim do popelnice.
Novinky:
Hurá že už je víkend. Sem fakt unavená. Včera zase byly skautky, kde se za celý 2 hodiny nedělo naprosto nic, jen debatovali o nějakym zmrzlinovym mejdanu s boyskautama. Fakt good. Do postele sem se dostala asi v půl desátý, což je pro vás lidi nejspíš brzo, ale já byla dneska naprosto nepoužitelná. Taky jsem hrála šachy s Joelem, kterej nejdřív neměl ponětí jak si postavit figurky a rošáda se mu povedla na třetí pokus, ale pak mě porazil. Taky jsme tuhle měli kuře s bramborovou kaší, kuře sice chutnalo divně americky a kaše byla z prášku (jak jinak), ale byla to krásná připomínka českýho jídla (pokud pomineme tu obří hroudu kukuřice co zabrala skoro celej talíř). Nevim jestli jsem to už nepsala, ale stala se nám taková báječná věc, že nám ve škole povolili chodit do skříněk o každý přestávce. Zase nám ale zakázali nosit si svý jídlo, takže jim denně ty jejich mastný humáče (hranolky, cheeseburgry, pizzu, v pátek rybí filé - tak mastný že by to v česku asi nikdo nejed, a ve středu místo hranolek brambůrky. báječný), takže mi je fakt moc dobře, ble. A to je asi vše. Jo a ještě jsem si splnila svůj sen a koupila jsem si konversky, bílý, a zejtra nebo pozejtří si na ně něco nakreslim. Jupí.
Tak se, lidičky, mějte. Gratuluji mumlušce, kterážto se stala čtyřstým jubilejním návštěvníkem mého blogajza. Mám vás všecky moc ráda, myslim na vás. Kdo mi napíšete, uděláte mi radost. Pozdravuje vás Vendelín (mimochodem právě má už asi měsíc za krkem flek od čokolády, od jedinýho ubohýho kousku čokolády co jsem tady za tu dobu měla). Papaaaaaaaa
a přiďte zas

červenou vlajku na vás

Žádné komentáře: