neděle 21. září 2008

Dragon boat festival, obchod s korálkama a další sobotní zážitky

Tak včera byla sobota. Byl to fajn den. Sice na seznamu na horoskopu mi psali, že to je den "vhodný pro milostná seznámení" a nic nebylo :o) ale i tak to šlo. Začalo to tak, že jsem k snídani snědla něco, co jsem vůbec nevěděla co je, ale bylo to chutné. Ale malé, pak jsem měla hlad. Hannah měla soccer game, tak jsem s ní a s Alicí jela na to hřiště kde to hráli. Tam byla nuda, tak jsem s mou drahou hostmáti chodila dokola na ovále. Aspoň hodinu, opravdu zábava... Teda divila se, že mě ještě neviděla dělat žádná cvičení ani sporty :o) tak jsem jí tajně prozradila, že z lenosti nikdy nedělám nic. To čučela :o) pak naštěstí Hannah dohrála a jely jsme zpátky domů, kde jsem k obědu dostala zase jeden nechutně promaštěný toast a poprvé za můj pobyt v USA jsem ochutnala i americkou polévku. No a potom jsme jely na Dragon Boat Festival, což byl nějaký čínský festival, kde se jezdilo na takových těch člunech s drakem vepředu a tak... my jsme tam měly se skautkami také zamluvený stůl, kde jsme se snažily vydělávat na výlety a jiné věci tak, že jsme zdrama dělaly dětem facepainting a zvířátka a kytičky z balónků a čekaly jsme jestli se nad námi slitují jejich rodiče a přihodí nějaký ten dolar... No já na děti kreslím nerada, protože když se vám to nepovede, tak je sotva zmačkáte a vyhodíte do koše, že... a co se těch balónků týče, umím udělat maximálně tak pejska a tím to končí, přičemž strávím několik zavazováním uzlíku na tom balónku... no každý umí něco... tak jsem byla přidělená jako dobrovolnice jinam, kde prodávali trička s drakem a na kterých bylo čínsky napsáno "závod dračích člunů". No a za to, že jsem tam asi čtvrt hodiny stála a předstírala činnost (tam opravdu nebylo co dělat, když nás u jednoho stánku bylo asi 8), jsem taky dostala jedno tričko. To mi udělalo radost, protože ta trička stála 15 dolarů... a to mi přišlo jako utrácení :o). Kolem půl čtvrté nám skončila šichta, přijela další várka skautek a my jsme vyrazily do jednoho z nejúžasnějších obchodů na světě - beadmine, obchod s korálky. Oumajgaš lidičky, to bylo něco. Pro vysvětlení, byl to jeden z těch fascinujících obchodů, kam se chci nastěhovat natrvalo. Není nijak velký, ale prostě taková místa naprosto žeruuu!! Není mi pomoci.... No a po tom, co jsem se já dostatečně pokochala, Alice si nechala spravit korále a udělat dvoje náušnice, jsme jely dál. Vyložily jsme Hannah u nějaké kamarádky a pak už jsme zbyly jen 3, já, Rachel a Alice. Pro vysvětlení, Joel je celý víkend někde pryč, kempuje. Také jsem poprvé za svůj pobyt tady navštívila americký sekáč, který smrděl stejně jako ty české a měli tam i stejně úděsné modely... Rachel si tam vybrala mikinu, která je opravdu pěkná, škoda že jsme ji neobjevila dřív.... Inu a poté jsme byly v nějaké restauraci s arabským nebo jakým jídlem, teda popravdě mi to moc nechutnalo, ale to možná bylo tím, že jsem jedla vařené hroznové listy nebo co a kousek přede mnou byla vitrína s obřími naprosto úžasnými dorty... No nic. Potom jsme šly kamsi do megaobchodu s knihami všeho druhu, kde Alice i Rachel prostály alespoň hodinu u módních časopisů (no a já u cedule Bajky Barda Beedleho v prodeji od 4. prosince), a pak už mě čekala jen borůvková ledová tříšť (s opravdovými velkými borůvkami), od které jsem měla strašidelně modrou pusu, a jelo se domů. Tam jsme hromadně zasedly k televizi a dívaly se na první 2 díly Gilmorových děvčat... a pak hurá do postele :o)
No a dnes hned ráno odjela Alice za Joelem, plánují celý den strávit někde na kánoi, cvoci, a já jsem doma sama s Rachel, odpoledne mám nějakou práci v divadle nebo co... prodávat jídlo a vodit lidi na místa či čo... teda škoda že nejdeme do kostela ;o) pardon... tak se famfárově, nebo ještě líp :o) ahoooj
PS: zdravím Jirku sirku bublinku, kterýžto byl třístým návštěvníkem tohoto bloga. Děkujeme za přízeň. Kdo bude další jubileum??:o)
PPS: kdo chcete vidět fotky z toho festivalu, jkáko vždy poctivě na rajčeti, ale nestojí za nic, je jich jen pár z našeho stánku...
PPPS: klip jedný pěkný písně:

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

koukala jsem, že jste na těch fotkách etě celkem letně oblečení.. My tady v česku už chodíme v zimních bundách.. :DD Ráno je kolem 4 stupnů (BRR! :D) a odpo možná tak 10 nebo 13 :DDD Zimáááááá! :DDD

Adam Fogl řekl(a)...

Vy tady v Česku chodíte v zimních bundách. Já tady v Česku chodím v kraťasech a v tričku. Teplóóóó...

Anonymní řekl(a)...

tady je někdo teda pěkně otužilej! xD

Káťa řekl(a)...

cituji svou máti: "ale Adam, ten přece v tomhle není vůbec směrodatnej".

Adam Fogl řekl(a)...

Jak nejsem směrodatnej?