sobota 19. července 2008

Tajemství

Čauky lidi, mám jen trošku času tak vám zase jednou udělám reklamu na něco, co se mi líbilo... Tentokrát se jedná o film The Secret (tajemství). Vlastně to není tak úplně film, spíš dokument. A zatím jsem viděla jen první polovinu. Ale i tak, musím říct, to je báječný. Vlastně se tam jde o odhalení tajemství, ale nebojte, není to nic podobnýho jako Da Vinci Code... vymyšlenej příběh, kde je místo happyendu něco jako tajemství... Takovejm věcem věří jen ťulpasové typu můj bratránek. Tady vám hned na začátku řeknou tajemství a dál už ho jen ukazujou na příkladech a vysvětlujou jak ho použít pro svoje dobro. Teda je to anglicky a mluvěj celkem rychle takže moc nestíhám číst titulky, ale tak polovině rozumim a fakt mě to baví. Proto všem vřele doporučuju - hlavně těm dobrejm duším který se čas od času objeví na tomdle "bogu o ničem" a přečtou si moje blbý kecy... I když vás je žalostně málo (asitak 1 nebo 2, víc ne), mám vás ráda a chci abyste byli šťastný. Proto vám to doporučuju... ale zase nevnucuju, nebojte :o) to jen kdybyste se nudili a chtěli byste, aby se vám plnila všechna přání. Mno, konec žvástů, prostě The Secret je fajn a až ho dokoukám a naučim se jak ho používat, budu happy i já... ikdyž co to plácám, já už happy sem. A moc :o) dějou se mi samý fajn věci poslední dobou... Ikdyž kdybyste sem občas napsali nějakej komentář, taky by mi to neuškodilo... takhle se dycky bojim že sem nechodí už vůbec nikdo :o)
Tak papa lidičky, snad vám ještě před odjezdem napíšu (nwm jestli jsem to už psala, ale letim nejspíš 28. 7. nebo 5. 8.), nebo prostě až se v tý daleký cizí zemi zorientuju a najdu použitelnej počítač... mějte se krásně aspoň jako já nebo ještě víc..
Tak ahoj :o) a pozdravuje vás Vendelín...

Žádné komentáře: