pondělí 30. července 2012

Advik 2012

Nějakou náhodou se stalo, že jsem se letos účastnila festivalu Advik 2012. Jedná se o akci pro všemožné herní, anime atd. nadšence. Bylo zde možné vyzkoušet si různé převážně konzolové hry, poslechnout si spoustu zajímavých přednášek, koupit si různé rekvizity a mnoho dalšího. Já se na festival dostala pomocí kamarádů z pořadu Indian, zejména díky svému Péťovi :) 
Indian zde měl svoje vlastní pódium, kde se pořádaly různé přednášky a soutěže. Většina herního dění se odehrávala venku právě u stage Indiana, o různých anime, pokémon apod. událostech, které probíhaly v sálech vevnitř, přehled moc nemám. Můj miláček společně se Zoomem měli zajímavou přednášku o tom, jak se pustit do projektu a dotáhnout ho do konce. Jediná škoda byla, že na sluníčku nebylo z promítané prezentace nic moc vidět, protože jinak vypadala fakt dobře.
Bylo doopravdy horko, a o to víc jsem obdivovala lidi v různých kostýmech a převlecích. Byla jich většina, nás takříkajíc normálně oblečených bylo poskrovnu. Kdo neměl tyrkysové vlasy a podivné oblečení, měl alespoň kočičí uši, ocas nebo zvláštní líčení. Byla to akce pro lidi, které normálně považujeme za "divné", takže jsem se trochu lekala jejich množství a sama jsem si přišla ve svých obyčejných kraťasech a tričku podivně vyčnívající.
A to je asi všecko, pokud chcete vidět všechny fotky, fcb album je tady, snad vám půjde otevřít =)


Žádné komentáře: