pátek 8. června 2012

Week 25, 26

Nadešel čas vám prezentovat další dva týdny z mého života. Jeden z nich je svaťák, druhý je první týden prázdnin, týden po maturitě.
První z těchto dvou týdnů (s číslem dvacet pět) je týden, kdy babička s dědou byli v Maďarsku v lázních a nabídli mi, abych využila jejich prázdného bytu a učila se v něm. To mi přišlo vhod, byl tam klid, mohla jsem si dělat co jsem chtěla - např. ve dne spát a v noci se učit nebo každý den dělat palačinky. Tento týden jsem pojala poněkud netradičně, na každý den jsem si zvolila jednu barvu a celý den jsem jí věnovala pozornost. Myslím, že se mi to povedlo, z weeku mám radost. Snad se bude líbit i vám, můžete se podívat tady.
Druhý týden (26) jsem si zase řekla, že předchozí šíleně duhový týden by potřeboval něčím vyvážit, a tak jsem se pokusila o barevně poklidnější week. Většinu tohoto týdne jsem uklízela, taky jsem trávila čas s lidmi, na něž jsem před maturitou neměla čas (babička s dědou, ségra, holky atd.). Najdete ho zde
Tak doufám, že se vám moje dva nejnovější zrcadlovkové týdny líbí. Na dalším takovém náhledu do svého života pracuju právě teď, pro změnu kompaktem.

A ještě jedna novinka z mého fotografického života - včera jsem si koupila k zrcadlovce blesk. Takže mě čeká další období učení a zkoušení, co to dovede a co s tím dovedu já. Jsem zvědavá, jestli se moje fotografické schopnosti zase někam pohnou. Byla bych moc ráda.

Žádné komentáře: