neděle 22. ledna 2012

Warrior

Film, který jsem nezařadila mezi TOP 10 filmů roku 2011. Viděla jsem ho až teď. Ale kdybych ho bývala viděla dřív, byl by v mém žebříčku první, nejhůř druhý. Proto vám o něm musím dnes napsat tady. 
Chci vám o něm psát, ale moc nevím, co říct. Upřímně, jsem přes filmy cíťa a u většiny mi ukápne slzička. Ale Warrior mě naprosto vyřídil. Kdybych na něj koukala sama, brečela bych nejspíš spoustu hodin, naštěstí jsme na to koukali s miláčíkem. To už se mi u žádného filmu dlouho nestalo, že by mě takhle "zničil". To v uvozovkách, protože samozřejmě je to zničení v kladném slova smyslu.


Děj alespoň stručně. Na jedné straně středoškolský učitel fyziky, táta od rodiny, který potřebuje peníze, aby zaplatil hypotéku, jinak přijdou o dům. Na druhé straně válečný hrdina, samotář, který chce peníze nejspíše pro ženu svého zemřelého spolubojovníka. Bratři, kteří se díky dávnému sporu spoustu let neviděli, se nyní potkávají ve finále největší americké, potažmo světové bojové soutěže.
Víc vám toho neřeknu. Víc ani vědět nepotřebujete, prostě se na to podívejte, pokud jste to ještě neviděli. Taky se na to asi kouknu znova. Bulela jsem jak želva.

Žádné komentáře: