středa 14. září 2011

Stereotyp v plném proudu

Všichni jsme se úspěšně navrátili k našim školním životům, další větší prázdniny jsou kdesi v nedohlednu a povinnosti se na nás hrnou ze všech stran. Opět si můžeme připomenout, jaké to je nestíhat. A obávám se, že to bude horší. 
Já v současné době dělám, co můžu, abych měla co nejvíc práce hotové, protože jakmile se mí prarodiče vrátí z lázní, skončí tím pro mě přístup k alespoň trochu funkčnímu PC (ano, takto zásadní a pro studentsko-pracovní život nezbytná samozřejmost). Pak už nejen že nemůžu psát domácí slohovky - a že jich teď nemáme málo - nemůžu vyhledávat studijní materiály ani pořádně zpracovávat maturitní témata... to vše se dá odložit nebo vyřešit jinak. Co považuji ale za zásadní problém, který pro mě nastane přibližně 28. září, je, že po tomto datu nemohu pracovat na svojí seminární práci. Překlad této historické povídky si prostě z prstu nevycucám a ze svého knižního slovníku už jsem vyždímala, co se dalo. Bez internetu se s touto prací prostě dál nehnu. A datum odevzdání je oficiálně konec října. Takže nyní vstávám ráno dřív, abych se posunula alespoň o pár vět, o odstavec, a využívám každého volného odpoledne, abych s prací pohnula nějak výrazněji. A buďme k sobě upřímní: kolik volných odpolední mám týdně? Jedno.
S tímto mi držte palce. 
Další věc, která nastoupila společně s novým školním rokem, jsou sportovní trimestry. V prvním trimestru na mě zbyl sport, jehož jsem se dlouho obávala a videa na youtube mě v tom jen a pouze podporovala. Tímto sportem je v dnešní době velmi populární zumba. A po první hodině, již jsem absolvovala minulý čtvrtek, začínám chápat proč. Když pominu kroucení zadkem, klepání poprsím a podobné šílenosti, je to docela zábava.
Napsala bych vám toho mnohem víc, ale musím zase spěchat do školy. Tak se mějte krásně, slunce v duši to ti sluší :D jak se říká :) hlavně se nenechte vcucnout, jak říkám já :) Tak zdarte :) a zase někdy (brzo - úpadek tohoto blogu na úkor čehokoli: školy, práce, nepřístupu na pc... se prostě nestane!) :)

Žádné komentáře: