úterý 28. září 2010

výroky slavných i neslavných...

...prostě takové kecy, u kterých jsem se zasmála.
............................................

"Satelitní městečka ve stylu podnikatelskýho baroka  jsou třeba na Horský, tam se občas chodim bát." (Kostincová, profesorka na dějiny umění)

............................................

Pár výroků profesora Hrůzy (češtinář):

"My Češi jsme po celý Evropě známý jako pojídači řízků a převažeči piva."

"Taková ta typická zvolání jako prší... sněží... Hoří!"

"Na test máte posledních 5 minut, tak se s ním ještě naposledy pomazlete..."

"Taxikář František Koukal má fakt dobrý průpovídky."

"Typická jednočlenná věta: (zděšený úlek ve tváři) Naši!!"

"Jo, Moniko, dobrá otázka, na kterou jsem právě odpověděl, takže vítej zpět mezi námi..."

"Chudák učitel češtiny nemá na výběr, ty vaše práce číst musí, a tak vás varuji, abyste se řádně vydováděli."

"Máme málo času.. pojďme se ale zkusit ještě rychle zahryznout do tohoto textíku."

"Slova 'myslím' a 'prosím' už bohužel dávno neoznačují to, co říkají, jen v těch větách tak straší."

"Když mě budete hlídat, nebudete si poznamenávat kraviny. Když mě hlídat nebudete, propadnete u maturity. Jednoduchý."

"Já nejsem mistr Headway, abych se vás vždycky jen ptal na to, co zrovna probíráme."

"Vemte to logicky. Když někoho zabijete sekyrou, vadí to tý sekeře? Možná je trošku umazaná..."

............................................

Pár hlášek z hodin francouzštiny, hlavně od paní Černyševské:


"Tak jdem číst, ale počkejte, musim se na to převlíct." (a vymění si brejle)


"Est-ce que vous etes lavé? No jestli ste se lávovali."

"Přelož: Mám garsoniéru"
Monča: "A to je nějaká nemoc?"

"Já jsem taky proti státním maturitám.. ono to běží, no, ale brzo to zdechne... fňuk fňuk"

"Ještě tam prosimtě napiš to 'nous', takhle je to jak bezhlavej jezdec."

"To je uplně eeeeeee práce todleto.... ale jinak je to úžasné poslání vidět všechny ty vědychtivé obličeje."

"Pokud chcete něco říct, říkejte to mně. Pokud mi chcete něco říct, říkejte to francouzsky. To pak uvidíte, jaký tady bude ticho."

"...odpočívat se dá různými způsobami..."

"Proč? Tak to prostě je. Mele tele sele nule vule. Znáte ne?"

"Si tu připadám zas jak v bambusovym háji."

"Est-ce que tu as mal au dos? Políbila lemroucha jeho."

"Tvoje máma nekožešinuje? Hihi, lidová tvořivost nevyhyne."

............................................

A tady věta, kterou jsme měli vytvořit na hodině češtiny - tady vidíte, jakým způsobem se dá rozvinout přísudek "odešel":
"Kudrnatý děda s holí konečně šťastně odešel po měsících utrpení do věčných lovišť díky své lékařce."
(tuhle jsme vymyslely s mou spolusedící Kájou)


............................................


A to je prozatím vše! Příště se těšte na superslavnostní jubilejní článek! =) tak zatím =)

Žádné komentáře: