neděle 22. srpna 2010

prázdniny se chýlí ke konci... to přesně dělaj.

To asi všichni víme. Už ani ne týden a půl a zase začne školní rutina: časné vstávání, sezení ve škole, potom domů, učení nebo jiné záživné činnosti, spát, a znova. Popravdě se těším mnohem víc než loni, ale to zase není tak těžké, loni mě málem do školy museli vézt obrněným autem ve svěrací kazajce, tak moc se mi nechtělo... Letos je to jinačí. Ne že bych byla nějak nadšená, že musím zase přizpůsobovat chod svého života našemu ústavu, ale jsem s tím nějak smířená a ani se moc nebráním. Zase nebudu stíhat dělat, co chci (mám na mysli třeba fakt, že se chci naučit dělat s fimem a nestíhám už teď, nebo že bych si chtěla udělat cool tričko a taky nestíhám), a nebudu stíhat dokonce ani to, co stíhat mám, ale budiž. Takový je úděl nás gymnazistů. A faktem taky je, že těch deset měsíců uteče jako voda. Vždycky to tak chodí.
Snad jen bych byla ráda za jakýkoli přežitelný rozvrh hodin (klidně začínat brzo ráno, ale opravdu, třikrát týdně do půl páté mi loni vážně stačilo). Problém je, že moje nová třídní si to neumí zařídit. Měli jsme jeden z nejhorších rozvrhů na škole. S bývalou třídou jsme naopak vždycky měli jeden z nejlepších, protože paní Jandíková byla v pohodě a prostě nám fajn rozvrh vždycky prosadila. Takže to je teď drobet mínus. Ale snad to letos vyjde. 
Mám do školy všechny různé plány, jakože ani ne tolik do školy jako spíš na věci, co budu dělat kolem, ale nechci to prozrazovat, protože to je přesně to "neříkej hop". Žádné strachy, všechno se dozvíte včas =) 
A abych zhodnotila prázdniny, jaké doposud byly (nikdo neví, co všechno se za týden a půl ještě stihne udát), musím říct, že fajn. Pohoda, spousta zážitků, dokonce i nějaká ta práce byla, dělala jsem spoustu fajn věcí a navštívila spoustu fajn míst, přečetla několik cool knížek, dokonce se i spoustu super věcí naučila, a vůbec, tyhle prázdniny byly oproti loňským naprosto na pohodu. Strávila jsem spoustu času s bandou super lidí, hlavním aktérem je pochopitelně Péťa Vojtěchů <3 neasi =) A vůbec. Všechno je teď poměrně v cajku, tak snad se to nepokazí =)
Vám přeju totéž. Pohodu, pokud jste děti školou povinné tak taky fajn rozvrh, žádný stresy, hodně úspěchů nejen ve škole, a prostě... stay tuned, protože já vám zase napíšu =) pa

1 komentář:

Playman řekl(a)...

Já určitě zůstanu na přijmu, na stránky chodím rád a třeba budu mít jednou stejně na pohodu život jako teď ty, ikdyž nic není dokonalé :)