středa 30. června 2010

konec školy

Myslím, že jste tenhle článek čekali. Však mě znáte.
Skončila škola. To se tak nějak obecně asi také ví. To ale, moji milí, znamená, že další dva měsíce nehrozí žádné ranní vstávání kvůli nudě v ústavu, ani odpoledne nad učebnicí, ani výčitky svědomí typu "neměl/a bych tu být, měl/a bych se doma učit, když zítra píšeme..." a tak dále.
Moje vysvědčení (první a druhé pololetí), jakožto výsledky člověka, co to v nejmenším neřešil celých 10 měsíců, je toto:

chování 1 1
čeština 2 2
ájina 1 1
fránina 3 2
sv 2 2
děják 1 3
zemák 3 3
matika 2 2
fyzika 4 4
chemie 3 3
biologie 4 3
uvk 2 2
inf. seminář 2 3
mat. seminář 1 2
tělák 3 1

(Stejně jako všem ostatním okolo vám tímto oficiálně slibuji, že příští rok to bude o něčem jiném.. víc jedniček a tak. Jako dřív. You know me.)
Počítám, že vás to asi zase tolik nerajcuje, ale tak co =) pochlubit se musím =P 
A co se prázdnin týče, mám miliardu všemožných plánů, a v podstatě nikdo, koho znám, mi nevěří, že cokoli z toho dokážu. To je mi líto, možná sice chápu, proč mě 100% mého okolí podceňuje, ale stejně, nemuseli by. Pravděpodobně nedokážu všecko, co chci, ale něco určitě. Budete ještě valit bulvy =D
Mám vás ráda. Plánuji vás pravidelně informovat o všem, co se kolem mě bude dít. Pokud budete kdesi pryč, nebo pokud na mě nebudete mít náladu, přeji vám, abyste si užili krásné, bezpečné, slunečné, zábavné a nezapomenutelné prázdniny =)
Jinak se tu asi uvidíme =) 
Zdar a sílu, slunce v duši, peace out a všechny ostatní hippie super happy summer hlášky =) 
tak pa

6 komentářů:

Playman řekl(a)...

Co říct, prostě jen -chytrá holka:-) P.S. Na co sou samý jedničky ?! Podle mě asi hlavně pro ten dobrý pocit, jinak teda nevím...

Káťa řekl(a)...

jj právě o ten pocit jde... =) víšco, že se snažíš a vidíš výsledky. Ale když se nesnažíš a vidíš, že to je v pohodě, taky je to celkem fajn.

Playman řekl(a)...

Tak kdyby jses nesnažila vůbec, tak to vysvědčení taky vypadá trochu jinak. Konečně prázdniny, všude klid a vedro k zalknuti. Taky panelak, vid

Káťa řekl(a)...

njn, smůla můlička, my z vesnice to máme lepší =)

Playman řekl(a)...

Tak kdy se tu objevi zase novy clanek -at mam zase co cist! :-)

Káťa řekl(a)...

neboj, pracuje se na tom :) višco, nejsem teď doma, tak drobet nestíhám :) ale všecko bude, trpělivost.