pondělí 15. března 2010

glasses B-)

Vážení a milí, tak jsme se dočkali. Ano ano, už je to tu, já, ta, co vždycky viděla ze všech nejlíp, mám brýle. OU-EM-DŽÍ!!! to snad není možný. Poprvé jsem svoje nové "zraky" dostala do ruky ani ne před půl hodinou a proto se s vámi musím okamžitě podělit o své první zážitky. Tak zaprvé jsem došla do knihovny za matičkou a tam jsem šla ihned na wc, abych se na sebe podívala do zrcadla. Tak jsem si ty brýle nasadila a... no potěš pánbu. Takhle ostře jsem se už dlooouho neviděla a lituji, že jsem tak nějak nezůstala žít v nevědomosti. Vážně, přišla jsem na to, že se sebou musím něco udělat, protože vypadám jak poděsoidní obludka. Pardon, že vám to tu takhle říkám, ale jak už jsem výše zmínila, je to opravdu tak aktuální, že mám ten hrůzný obraz ještě v sakra živé paměti. Další věc je, že pouzdro na brýle, co mi maminka v knihovně uhnala (aneb co s věcmi, co si tam roztěkaní čtenáři zapomenou?), je moc malé, a vzhledem k tomu, že moje brýle jsou plastové a celkem objemné i ve složené podobě, prostě se tam nevejdou :D a nejen tam, ale ani do jiného normálního pouzdra. Tak si musím nějaké koupit. Jááj. Také se s vámi musím podělit o další pocit: ikdyž jsem okuláry měla na očích jen tu malou chvilku na záchodkách v knihovně, jakmile jsem si je sundala, všimla jsem si, jak špatně vidím a jak je to nepříjemný rozdíl, což jsem pochopitelně dříve zaznamenat nemohla. Jo a ještě jedna věc, vypadám, jak když mám obličej v rámečku. oops... No nic, mí milí, tak já musím jít (vyzkoušet, jak vidím v kině B-)) tak se mějte :)) a nebojte, fotku časem dodám =P tak pa

2 komentáře: