čtvrtek 25. února 2010

Taje sníh.

Všimli jste si? Je to tak! Pokud zase nenapadne, což nemůžeme považovat za nemožné, za chvíli bude jaro. Těšíte se? Já moc. Obvykle koncem zimy nadávám, že zas roztaje sníh, aniž bych si stihla udělat čas na nějaké zimní sporty. Letos mě ale takovéto myšlenky opravdu nehlodají, protože nejenže jsem snowboardingu věnovala více času než jakoukoli  zimu předtím (to není zrovna extra ukazatel, bylo by naopak velice těžké to nedokázat), ale dokonce mě to stálo i ruku v sádře. Když se k tomu přidá tma brzo večer a pozdě ráno, mokré tenisky a omrzlý nos, říkám si, už aby bylo léto. Teď tu tak sedím a koukám z okna na kapky ze střechy třpytící se v krásném odpoledním sluníčku, že bych se nejraději zvedla a vyrazila někam na výlet nebo prostě alespoň na chvilku ven. Nemáte taky ten pocit? Nejraději bych vyházela zimní oblečení a vyšla ven jen v keckách a mikině. Zima mi přijde neskutečně svazující. Ráno za tmy vstanete (za tmy = v noci, a to mi nikdo nerozmluví), mrznete až do té míry, že už chcete být ve škole, a když ze školy odcházíte, už je zase tma. Nevím, jaký má toto dopad na vás, ale mě to demotivuje naprosto ve všem. V takovémto počasí bych se nejraději uložila k zimnímu spánku. Proto už se nemůžu dočkat, až tato studená, tmavá a nepříjemná fáze roku přejde a konečně začne jaro.
Tak a teď už jen aby zase nesněžilo =D

Žádné komentáře: