sobota 14. listopadu 2009

Filmíky

Tak jsem si říkala, že vám napíšu o těch pár filmech, co jsem v poslední době viděla, jen tak pro zajímavost.
Jářku... takže čím začít?
Dejme tomu třeba
Zataženo, občas trakaře
Tak to bylo pěkný. To se mi moc líbilo. Měla sem hlad, ikdyž sem se u toho cpala popkornem. Taky sem se celkem dobře bavila. Takovej pěknej, celkem akční animák :)) teda chvíli sem se i bála, ale to asi nemá nic co dělat s nikým jiným... můj soukromý problémek se želé :D ups. Fakt se mi to líbilo. Nemůžu asi říct, že to je nejlepší animák co znám, to není, ale i tak hustý :)) Hlavně když si dávali pusíííínky s nafouklejma tvářema :D :D
Chceš mě, chci tě
Na tom jsme byly s Martínkou. Je to taková celkem obyčejná romanťárna, chvílema nuda, chvílema jsme se naopak válely po zemi smíchy (scéna s vibračníma kalhotkama apod.)... Taky bylo víceméně od začátku jasný, jak to dopadne. Ale i tak stálo za to na to jít, moc dobře sme se bavily :)) Pokud chcete relax, ne moc přemejšlení a celkem fakt peckový vtípky, koukněte na to :))
Dokonalý trik
Ok, tak ten nejspíš už znáte, bylo období, kdy se nemluvilo o ničem jiném než o tomhle filmu... a tak, asi po roce nebo dvou, jsem si řekla, že se na to taky podívám. Nebo spíš že se na to podíváme s Béďou, kterej se očividně vůbec nebál a eště k tomu mu vůbec nepřišlo padlý na hlavu, že se lidi klonujou a nechávaj se těma klonama zabíjet... Ne kecám, fakt dobrej film, akorát já nerada koukám na lidi jak umíraj. Ne že bych byla cíťa nebo tak... prostě... to neni příjemný, jestli víte co myslim. Jinak se mi to líbilo, je to zase tak trochu něco jinýho, nutí vás to zamyslet se nad neobvyklejma věcma a tak... zajímavej, výborně udělanej film. Líbil :))
Číslo 9
Tak to bylo ovšem hustý. Co si z toho filmu pamatuju nejvíc je, že mě v kině Lípa bolel zadek :D ale jinak to byla pecka, jakože megamoc pěkný :)) nejvíc se mi líbily ty figurky, vypadaly jak pytlíky :D uplně nejvíc, fakt se mi to moc líbilo. Dokonce se mi na konci trochu chtělo brečet, ale jen mainínko :)) Fakt suprový nejvíc, moc líbilo, paráda :)) Klidně bych na to šla znova, fakt že jo.
Vzhůru do oblak
Tak to už je dýl co jsem na tomhle byla, s necelou svou kdysi PiHáckou partičkou, Mája, Vítek, Klárka a Lenka.... Už chyběl jen Ondra, Adam v normální náladě, Janča, popř. Dáda a tyhle lidičky :)) a byli bysme kompletní. Každopádně filmík peckovej, moc moc moc parádní :) Sme se náramně bavili, bylo to uplně výborný, animákům zdar :))) Taky bych na to šla znova. :)) žůžasnej filmáček. :)) Ty balóóónky :) chvílema taky až dojemný, moc suprová věc tohle. Taky byla pecka když tam tak sedíme a lidi začnou prostě metat hlášky typu "on má tu manželku ve schránce" a tak :D umírám. Animáky mě poslední dobou fakt fascinujou, tim co všechno v nich lidi dokážou udělat, že to vypadá uplně reálně. Pecka.
Město andělů
Film, o kterém jsem nic nevěděla až do chvíle, kdy jsem ho zapnula na notesu... a dokoukala se ségrou. Kakíí moc úžasnej. Občas se tam lidi tvářili tak nějak pofidérně, i chovali se pofidérně, ale i tak se mi to moc moc moc líbilo, úžasná věc. Opravdu. Hlavně moji oblíbení herci, že ano, nezklamali :)) Taky uplně skvostíčkovatej filmíčičánek. Jeden z těch, který když dokoukáte, přemejšlíte o nich ještě aspoň den.
A to bude asi všechno. Nebo všechno co si pamatuju :))
Mějte se famfárově, koukejte na filmy, a napište mi. Miluju vás :)) papa

5 komentářů:

Petr Vojtěch řekl(a)...

Pěknej seznam :).

Káťa řekl(a)...

danke :))

Adam Fogl řekl(a)...

Adam v normální náladě?

Káťa řekl(a)...

Jo, jsou totiž dny kdy se s tebou nedá mluvit. Ale teď už skoro ne, teď seš v cajku :) ale bála bych se s tebou jít do kina, protože bys to asi kritizoval moc

Káťa řekl(a)...

oops koukám že sem v tomto seznámku vůbec nezmínila Bad Santa. To je mi ovšem líto, protože ten je nejvíc :)) tak jo.