pondělí 29. června 2009

Zdravíčko přátelé!

no hele, takže ať chci nebo ne (a já chci), musím se vám v první řadě omluvit, že už jsem vám dlouho nepsala. Nemám teď skoro vůbec čas. Ne že bych pořád pracovala nebo tak, to ne, ale tak nějak mám pořád co dělat, a na psaní jsem si našla chvilku až teď. Popravdě bych se ale měla šprtat, tak vás to tu nebudu nijak natahovat. Musím se učit, což asi víte, protože v září dělám srovnávací zkoušky z osmi předmětů. Tak mi držte palečky prosím, nejen potom (to budu potřebovat, jako fakt hodně!!), ale hodilo by se to i teď, ať mi to jde od ruky, a ať mi to leze do hlavy:) :) díííík :) Jinak co je nového, moje zlatá sestřička mě tuhle donutila koukat na Twilight a na High School Musical, tak jsem si řekla "proč ne, zkusíme si jaké to je být normální teenager,aspoň na chvíli.." a skoukla jsem to s ní. Tak vám řeknu, co si myslím: Na Twilight ještě nemám tak úplně názor, neříkám že to je špatný příběh, chci si přečíst knižní verzi a pak uvidíme. A co se HSM týče, říkám na to asi tohle: Líbí se mi, jak to reprezentuje typickou americkou střední školu, a také se mi celkem líbí, jak z toho udělali muzikál (až na třetí díl, kde už to drobetko přehání). Jinak ale se mi z toho (a HLAVNĚ ze Zaca Efrona!!) chce zvracet. Ale tak to je můj názor a jestli vám se to líbilo, nemám důvod a ani právo vám to brát.
Tak co bych vám ještě pověděla............ Jo, napsala jsem si seznam knížek co chci číst až se přestanu učit (nebo aspoň až budu mít víc času, až se nebudu učit tak moc). Musím uznat, že je to tak trochu tragdie, že tam už teď mám kolem padesáti knih, z čehož všechny - ano, všechny - chci číst teď, to jsou jen ty knihy které plánuju číst už léta. A pak tam jsou ještě ty knihy, a těch je aspoň tak stovka, ani jsem je všechny nesepsala, protože mám problém si to pamatovat, ty knihy které jsem buď někde zahlédla, nebo mi je někdo poradil, neboli prostě ten zbytek od toho co chci číst teď hned. Tak si na to musím někdy udělat chvíli a pustit se do toho, nebo to bude jen přibývat a neubývat, a pak budu muset ve 30ti odejít z práce a budu číst denně až do smrti. Mimochodem, to není vůůůůbec špatný nápad. Každopádně... já se jdu zase učit nějakou chemii. Speciální pozdrav tátovi, poněáč má svátek, a taky všem školákům, protože je zase začátek prázdnin, tak jim přeju, ať si to všichni pořádně užijou!! :D tak pac a pusu, mějte se krásně, mljvs.

2 komentáře:

Martina řekl(a)...

HSM vážně nechápu, hlavně nechápu, že to tolik mladejch lidí strašně vzalo. všude sou různý trčika, hračky, propisky-prostě všechno. A na všem se culí ZAc Efron s tou jeho slečnou:D Jinak přeju krásné učení:)

Káťa řekl(a)...

dík... no hele já to celkem chápu, protože si vem, není to uplně tak pro naši generaci, spíš pro mladší, stejně jako Hannah Montana jiný kraviny, za našich mladejch let byly zase pokémoni apod. Ono je to přejde. :) :)