čtvrtek 9. dubna 2009

hey you

zdravim. tak vam zase jednou pisu vicemene o tom co tu delam a nedelam. Mno, chodim do skoly. Prvni hodinu mam matiku, coz je cool, ale kdyz sem byla marod zameskala sem nejakej vyklad a ted asi nebudu mit 100% na. vyzo. To bude poprvy. Skoda. Ale tak delam co muzu abych to dohnala jinak, delam ukoly a takovy veci... no nic. Tedka sme probirali takovy ty veci jako paraboly, hyperboly, elipsy, kruhy, a vsecky ostatni veci co vam teoreticky muzou vzniknout kdyz nakrajite presypaci hodiny. Pak mam A.S.E. neboli study hall. Tam obvykle delam ukoly na matiku, ctu si nebo delam jiny veci, co je zrovna potreba. Pak mam keramiku/bizuterii (nebo jak to nazvat), kde sme ted konecne skoncili se svarovanim kousku plechu - tak tomu rikam ja, blastne je to jen jak date na sebe zlato a stribro nebo neco jinyho, v nejakym zajimavym tvaru, dejme tomu trojuhelnik, hvezdicky nebo co ja vim, a privarite je na sebe a je to. No ani ne, je to asi milionkrat slozitejsi, a ani me to moc nebavi, protoze mi to nejde. Pristi tejden se nastesti zase vracime k hline, kde si sem mnohem jistejsi, tak snad bude sranda. Ctvrta hodina je anglina. No, cteme The Crucible, a pracujeme na Junior Research Project. Bleeeeeee... no to nereste. Dalsi hodina je vytvarka nebo jak to nazvat, mrak na to, nemam to rada. Ted sme stravili minimalne 3 tejdny malovanim kytek, vodovkama. No uzasny. Nastesti dneska je posledni den, a od pondelka budeme delat self-portrait (zase! no tohle je des), nejspis temperama nebo tak neco. ble. Pak je americka historie, kde prave probirame druhou svetovou valku, a taky delame ten Junior Research Project. No a pak, pak je obed. Yay!!! :D no nic. vsak vite ze miluju jidlo. Taky sem vynalezla, ze kdyz pudu do ty maly fronty za rohem, muzu si dat salat. Ale to mi obvykle nestaci, tak si ho davam jen jednou za par dni. Stoji stejne jako ty jiny jidla co vas naplnej na zbytek dne... ale zase je dobrej, narozdil od cheeseburgeru nebo jinejch blivajzu a hromady mastnejch hranolek... tak nevim. vicemene to stridam. No a pak je franina. To je takova dobra hodina po obee, nikdy tam nic nedelame... a kdyz uzneco, Madamme nam dycky stejne rekne vsechny odpovedi. Hm. A potom je finance. Oblibena hodina. Az na to ze tam obcas usinam vzhledem k tomuze toje na konci dne... A toje ze skoly vsecko. A pak obvykle chodim na trenink (teda uz sem tam nebyla tejden, protoze snezilo :D :D) a domu. Tose asi nezda, ale ja ted mam furt co delat, nemam nai minutu volnyho casu, a naprosto si to uzivam, protoze delam veci co me bavi. Taky mame zejtra volno (ano, ne dneska a ne v pondeli, jen zejtra) a taky vam preju krasny velikonoce, protoze to se tak rika... ve skutecnosi je nesnasim. Anyway. Anglina konci, du malovat kytky. Pa

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Už se těším, jak tě doma budu krmit zdravým jídlem a ne těma jejich sr.... mumla

Káťa řekl(a)...

:D haha.. já taky.