středa 22. dubna 2009

Ajojkyyyyyy

Jojky lidicky :D tak vam zase jednou pisu. Pokud ste to necetli, asi jste si minimalne vsimli, ze se nam tu objevily nejake ty clanecky v angline. To ne proto, ze vas nemam rada a nechci abyste to cetli, naopak, ja vas miluju :-* Je to proto, ze si moji amici vsimli, ze dost pisiu na blog a tak, a i o tom dost mluvim a tak, tak prej "tak napis neco anglicky at taky mozem cist"... no to mi rekli tak v prosinci nebo kdy, a ted sem se konecne k tomu dokopala. Na facebooku sem jen rekla "tak konecne takyu pisu anglicky, prectete si to" a cetlo to fakt dost lidi. Nekomentujou, protoze ty komentare jsou cesky, komentovali to na fb a icq a takovejch vecech. Fakt sem koukala. Tak ted budu tak nejak psat v jakym jazyce se mi to zalibi. Nejspis to budu stridat nebo tak neco. Minimalne nez me ta anglina prestane bavit, coz bude nejakou dobu po tom co prijedu domu. Bohuzel. Ale kdo vi, treba ne. Tak vam tak nejak zase musim napsat co je novyho, protoze to se slusi a patri, vim ze vas to stejne nezajima. Ale i tak. Takze... veskerej volnej cas ted travim (nebo se aspon snazim, popravde se mi to moc nedari :D) nad JPR = Junior Research Project. Moje tema je The Manhattan Project, Hiroshima a Nagasaki - jak to ovlivnilo historii a tak. Nuda. 5 stranek. Cvokarna. :D nejrac bych napsala 5 stranek o cem chci - coz by nemelo NIC spolecnyho s historii - a kdyz uz, proste bych to napsala. Oni to tu na to maj takovej zvlastni postup, jakoze musis si nejdriv vybrat zdroje a napsat je, to ti zkontrolujou a oznamkujou, pak note-cards, musim jich mit padestat do patku, proste jenom poznamky, to taky zkontrolujou a oznamkujou, pak osnova atd... je to zajimavy. A jinak se tu asi nic nedeje. Venku je hnusne. Prselo, nekdy. Asi vcera, nevim. Je to jedno. Taky se nam to porad blizi, jako kdyz pojedu domu. Moc se mi nechce, to snad chapete. Ale je jako "nervovy zhrouceni, totalni deprese, pohreb", ale jako "ok, nechce se mi, no a co. Domu jedu, bude sranda, castecne se taky tesim, to bude v pohode". Mam vas rada. Taky se nam blizi Kennywood day, to je den kdy cela skola ma volno a jde se do Kennywoodu. Budou tam deswny fronty, ale co. Bude to hustarna :D jdu s Alyssou, Jonem, Casey, Tori, Megan, Stevem a Danem. Becca jde se svou bandou kamaradek. Este sem chtela jit s Mattem, Johannou a jinejma lidmama, ale to uz by nas bylo moc i na 2 auta, to je fakt trochu velka banda. A jinak asi nic. Jdu na obed. Neska je streda = nejsou hranolky. skoda. Tak papa

Žádné komentáře: