pondělí 23. března 2009

The Happening

Nejlepší víkend mýho života!!!!!!!!! Naprosto úžasný, něco takovýho by se mělo dělat kažej víkend, každej den, prostě bysme se tam měli nastěhovat a žít tak jak sem strávila pátek večer, sobotu a neděli. Jo. Nebudu to popisovat nějak extra do detailů, to se ani nedá, museli byste tam bejt. Byli sme tam spolu ani ne 48 hodin a jak bylo těžký se loučit, to si ani nedovedete představit. 18. dubna je reunion, doufam ze všichni pudou, a doufam ze já budu moct taky, protože představa že ty lidi už nikdy neuvidim je úplně hrozná. Umim skoro úplně vyřešit Rubikovu kostku. Vyrešila sem ji hned několikrát, když nade mnou stál jeden milej krásnej klučina a říkal mi co dělat, a skoro úplně sem ji vyřešila i bez něj, a jen kromě pár posledních pohybů, jednou sem to dotáhla až do předposledního, jen ten poslední sem zkazila a bylo. Aspoň mám důvod vidět toho kluka znova ;) to jen abyste věděli jak uvažuju. Jinak už moc nevim co říct, prostě to byl naprosto báječnej víkend, našla sem si asi miliardu novejch kámošů, potkala spoustu zajímavejch lidí, skoro vůbec nespala a naprosto úžasně se bavila. A zároveň vim že to co sem dělala je správný, není to jako kdybych někde pařila nebo se flákala. Je to mnohem mnohem správnější. A mělo to na mě takovej vliv, že sem se dneska celej den usmívala a broukala si :D :D :D jo, až tak. Jo. Tak sem tak přemejšlela, že podobnej pocit sem měla když sem dočetla posledního Harryho Pottera, jen ne stejnej ale podobnej. Pocit že to co se stalo má na mě obrovskej dopad a nemůžu myslet na nic jinýho. Vůbec nic. A za pár dní to přejde. Vim že jo, tak to prostě je. Ale bylo to ůžasný a udělala bych cokoli na světě pro to abych mohla příští rok dělat staff, ale nemůžu, protože budu v česku. škoda. Hm. Jen že se tak ptáte, máma a tak, co sem dělala o víkendu a v posledních pár dnech... tak o tom vám nepovim, ale bylo to správný. Hodně správný. Sem na sebe pyšná. :) prostě jak sem řekla, nejlepší víkend mýho života. Pochopila sem hodně. Miluju vás. Jako opravdu moc. Mějte se krásně a napište mi. :D (mimochodem právě tady tak sedim a směju se. Tak moc happy sem, a není to zdaleka poprvý dneska. haha. můj život je úžasnej. Každýho život je úžasnej). Pa :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přeju ti více takových úúúžasných víkendů!!! Mumla

Zuza řekl(a)...

Tak to vypadá, že období "depresí" přešlo? Aspoň na mě to tak z posledních poznámek na FB a tak různě působilo... Přeju aby ti to vydrželo ;)