čtvrtek 19. února 2009

tak co dělám

tak co dělám.. nic. Jen tak tu sedim a přemejšlim o životě... o tom mym pitomym komplikovanym životě. O svejch přátelích. O sobě, o tom jak se snažim bejt perfektní a jak se mi to nedaří... O tom jak se mi nechce domů. O tom jak závidim všem amíkům jejich školskej systém.... a prostě jak všem něco závidim. O tom jak bych si přála bejt někdo jinej. O hudbě. O klukách a o tom jak je všecko postavený na hlavu. O tom jak je mi moc líto některejch lidí. O tom co mám a nemám ráda... O tom jak sem divná. O svejch slabejch stránkách.. O tom jak nejsem v ničem dobrá. O tom jak tu teď sedim a plejtvám časem místo abych se učila, čimž vyhazuju do povětří svoje letní prázdniny. O tom jak moc sem závislá na svejch přátelích... a o tom jak není nikdo kdo by byl závislej na mě. O tom jak moc nedůležitá si připadám na tomhle světě. O tom jak moc moc moc mi chybí Harry Potter a můj kouzelnej svět, kam bych se nejrač zase utekla schovat, kde jsem happy a nikdy mě tam nikdo nenajde. O tom, co všechno pro mě některý lidi dělaj... a o tom jak nevděčná si přídu. O tom jak sou všichni kolem mě lepší než já. O tom jak se některý lidi rozčilujou kvůli hloupostem. O tom jak některý lidi nedodržujou sliby. O tom jak lidi lžou, a já taky. Přemejšlim o originalitě, jedinečnosti a opičení se. O tom, jak nikdy nevim co se děje. O ohni, vodě, vzduchu, zemi, světle a temnotě. O přesnídávkách. O rodině a o tom, jak komplikovanej útvar to je. O alkoholu, drogách, kouření a všech hloupejch lidech. O kráse a lásce. O bolesti. O čase a o všem, na co čas nemá vliv. O tom, co všechno znamená obětí. O tom, kolik lidí mi nevěří. O pláči a smíchu. O tom, jak bych si občas moc přála, aby lidi uměli číst moje myšlenky, protože některý věci prostě bolí říct. O tom jak nejsem génius a o tom jak mě to mrzí. O tom jak mi některý lidi chyběj. O tom jak sem včera ztratila Jonův prstýnek. O tom jak musim jít. Mějte se... pa.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kačenko, Ty si musíš věřit a né si myslet, že nic neumíš.. Takhle bys to daleko nedotáhla a brzy by si skončila na psychickým dně a věř mi, že vím o čem mluvím.. Dodej si trochu odvahy a sebedůvěry. :-)

Nemusí s Tebe být génius, jak by to potom vypadalo, kdyby každej na světě byl geniální Magor?? :-D :-D

Myslíš, že nikomu nescházíš?? Tak to bych netvrdil, vždyť já jsem například jeden z řady lidí kterým scházíš - tak dlouho jsem Tě neviděl.. :-(

Víš, co se říká?? Že když myslíš na tíhu Svých problémů a nemůžeš se z nich vyhrabat, tak tím více se Tvé problémy zhorší..

Nevíš, jak si ulevit?? Svěř se někomu, komu důvěřuješ a bude Ti
hned líp.. ;-D
L.G.

Káťa řekl(a)...

děkuju, taky mi moc chybíš... fakt děkuju moc moc moc :)

Anonymní řekl(a)...

Ten článek se mi moc líbí, fakt nejsi žádná blbka, můžeš mít ze sebe radost, jako z tebe má radost mumla a já. Jenom bych tě poprosil o přehodnocení této věty - ... o tom mym pitomym komplikovanym životě
tjš

Unknown řekl(a)...

teda takový zamyšlení ;) už jenom to chce potlesk xD dvě slova: VĚŘ SI!

Káťa řekl(a)...

:D díky lidi