sobota 28. února 2009

seussical

Tak sem tuhle asi před 2 nebo 3 dněma byla v divadle na Seussical, protože v tom Becca hrála taky. Bylo to dobrý. Fakt jo. Všechny to rozbrečelo, jako i Jona. Všechny. Bylo to krásný. Hlavní hrdina (slon) byl pěknej kluk, a další hlavní hrdinové byli hustýýýýý jako pták co měl jedno péro na ocase, nebo lidi z nejmenší možný planety. Nebo Cat in the hat. Prostě to bylo výborný. Byla na tom spousta malejch dětí. Ale byl to pěknej příběh. A výborná hudba - jako písničky ve kterejch se zpívá "oh the things you can think.... when you open your mind, all the things you can find" nebo "a person's a person no matter how small..." neboooo... nevíííím.... třeba eště "alone in the universe". Prostě se mi to moc líbilo. Teda... lidi dělali chyby. Já nevim, to se mi stává často že du do divadla a herci dělaj chyby. Moc to nechápu, jako třeba my na dramaťáku to dycky musíme mít perfektní (to jsem na nás hrdá, protože to znamená, že na představení pracujem víc než profíci, plus si ho víceméně sami tvoříme, teda samozřejmě co bysme dělali bez Haničky a Venduly :D)... a vidíte, máme to perfektní a stejně nepostoupíme dál než do krajskýho na Dětský Scéně... a oni za to ještě dostávaj zaplaceno. A speaking about dramoš, fakt mi vadí že už sem tak stará, že nebudu moct bejt v představení jako takovym... ale aspoň budu moct pomoct Hance :) :) :) a na to se taky moc těšim, vy moji PiHounciiiiiii..... no a to sem se pěkně odklonila od tématu, haha, protože sem začala s tim muzikálem. Ten byl fakt dobrej, ale to už sem asi říkala. Až dokopu Beccu k tomu aby mi pučila CDčko s těma písničkama tak vám sem třeba nějaký dám. Jo. :) tak to je tak všechno. Mějte se krásně. Speciální pozdrav je všem PiHounkům (i těm co už nchoděj, protože ty sou pro mě stejně furt PiHounciii), Hance a Vendule. A PiHáčkovi :D
Mám vás ráda
PS: hodně štěstí na Dětský Scéně, to dáte! :D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Divadlo je super!!! Jsem ráda, že chodíš. Mumla