čtvrtek 5. února 2009

milenium lol

hoj lidi zase jednou pisu ze skoly tak nejsou hacky, carky a ani jiny cesky vychytavky... ale to je jedno, chtela sem vam rict ze UZ JEN 14 LIDI (pokud dobre pocitam) A MAME 2000!!!!! Yes, winner, omg we're so cool people yeahhhhhhhhhh!!! dobre prestanu se tady poanglicku vykecavat, pokud o to stojite napiste to do komentaru, poneac si myslim ze o to nikdo nestoji. Hm. No a jinak tak co je novyho... blizi se zase jednou Valentyn, nejhorsi den v celym roce, moc se tesim (mysleno ironicky). Snad este nikdy se mi nestalo na Valentyna nic peknyho, snad jen krom toho roku kdy mi mama koupila cokoladu a tata bilyho plysovyho medvidka s I LOVE YOU na tricku. Blah. Nemam Valentyn rada protoze to je svatek zamilovanejch - which sucks - jako ne ty zamilovany ale ty ostatni. Ty z toho pak maj hromadne depku. Nekdy, a nekdy ne. Nekdy nemaj depku, jen proste potichu zavidej. A lidi co rikaj ze jim to je jedno, o tech si myslete co chcete, ale ja jim neverim. No hele mam asitak 2 minuty a pak mazu na obed - johoho, konecne, cely dopoledne mi kruci v brichuuuuu - no a hlavne bude sranda s Alyssou a Jonem (sachy) a Beccou, pokud pride a nezkejsne zase nekde se svejma kamaradama. Jo a s Jeremajou, nevim jak se to pise. No tak tepic lidi, moc vas secky miluju, mejte se krasne a piste mi. A hlavne dejte vedet kdo byl 2000 ok? Packo

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To jsem já, to jsem já tady na drátě, tak jsem tě vyhmátla jsem 2000, byla jsem i 1999, to jsem otevřela v kanclu, dala jsem šanci jiným, ale teď už jsem na íčku a jsem 2000!!! Gratulace zasílejte na konto mumla

Anonymní řekl(a)...

Jsem 2001, což je těsně vedle, a miluju tě a to je dost dobrý ne?, ale jsem jenom
mumláč

Káťa řekl(a)...

žblept? cococo? teď sem fakt zmatená.

Anonymní řekl(a)...

1999 máma, 2000 máma, 2001 táta. Už to chápeš?

Káťa řekl(a)...

Jo dobry uz rozumim... dikes za vysvetleni. :]