sobota 22. listopadu 2008

Tak konečně zase jednou...

Tak se konečně sešla chvíle kdy mám čas s chvílí kdy mám náladu a energii na psaní, a tudíž jsem zasedla za stůl (lol kecám, sedim na koberci s noťasem na klíně...) a pustila se do toho.
Netuším, jak moc máte přehled o tom, co se dělo v posledních dnech... tak bych začala minulým víkendem. V sobotu byl CIEE Pittsburgh Group Student Meeting, což byla polovinu času naprosto nehorázná sranda, protože jsme s Terkou a Adamem kravili s bowlingovýma koulema, ale polovinu času jsem byla tak naštvaná že sem myslela že někoho postřelim... že jo Tobi... No ten mě opravdu tak naštval, že mě i bolela hlava a jakmile sem přišla domů, šla sem spát. Naštěstí sem našla cestu jak si to s nim (nebo s jeho egem?) vyříkat. To jse udělala a už mám klid. Co sem dělala v neděli, to naprosto netušim. Jo momentík... myslim že sem se šla projít s Peg, koordinátorkou. Ne že bychom se neviděly den před tim lol :o) ale asi mě tak moc miluje že mě musela vidět znova. Anyway. Pak bylo pondělí... a úterý... naprosto si nevzpomínám co se ty dny dělo, asi nic moc, jen jsme měli hodně úkolů tak sem vám nemohla napsat. No třeba si ještě časem vzpomenu a pak vám to mileráda povim. No každopádně pak přišla středa, jupí jupí, to jsem šla ke kamarádce Alysse, která má štěňáááátka! Teda lépe řečeno její pes lol... Tak jsme šťeňátkovaly skoro celý odpoledne a pak jsme šly do Forest Hills na Light Up Night... teda je mi líto že jsme nepočkaly až na dnešek a nešly do Swissvale nebo do centra, prej to tam je větší a lepší... ale i tak to bylo výýborný, dostaly sme spoustu jídla zadarmo a i jiný věci, třeba já dostala malej míč na americkejc fotbal a Alyssa flašku na pití, pak třeba propisky nebo omalovánky a tak... a byla celkem zima tak i horká čokoláda byla a tak... Jo pardon málem sem vám zapoměla vysvětlit co to vlastně je :D takže to je vlastně něco jako začátek vánoční výzdoby, rozsvěcej se stromečky, všude choděj Santa Clausové a v obchodech někde dostáváte zadarmo cookies, jinde sušenky, jinde dostanete buřta a jinde třeba tu horkou čokoládu, candy nebo zeleninku. Prostě bříška jsem měli nacpaný k prasknutí. Pak jsme šli (to jsem neřekla, ale ve výsledku nás bylo asi 8, znala jsem kromě asi 1 kluka všechny) do jednoho obhodu kde měli tak nějak od všeho něco, a protože jsem si opravdu chtěla něco koupit, strávila jsem několik dlouhých minut chováním jedný mega krásný plyšový želvy (teda želva, to je silný slovo, bylo to něco z pokémonů a na hlavě to mělo lííístečky! Omg cute lol)... nakonec jsem se ale přemluvila (a Alyssa mi to věru ani trošku neusnadňovala když na mě tou "želvou" dělala smutný oči a opakovala "kup si mě, kup si mě, nemám kde bydlet, já ubohá... budem spolu šťastný až do smrti, kup si mě, kup si mě") a koupila si namísto toho sluchátka, který už sem potřeboala jako sůl. No a pak jsme už jen chvíli seděly v Taco Bellu a pak se jelo dom. Ve čtvrtek byly zase jednou skautky, jupí jupí, málem sem umřela nudou. Nebo únavou, nevim. Naštěstí jen málem, a tak jsem přežila i dnešek a zase tu máme vííkend! Juchůů. Teda... zejtra budu muset jít s Joelem a Rachel na nějakou párty lidí co jsem v životě neviděla a největší problém bude asi najít něco na sebe, protože šaty opravdu nevedu. No snad mi Rachel helpne. Hannah ani Alice tu tenhle víkend nejsou, jsou na nějakým girlscout-boyscout kempu, tak se v duchu trošku raduju že tam nejsem s nima, vzhledem k 3 inch sněhu lol :D Jo a ještě ve čtvrtek nebo kdy bylo poránu testování - 4sights PSSA test. Výborný. Hlavně proto, že test trval asitak 2 hodiny nebo vlastně víc, a když skončil tak jsme zase pěkně začali vyučování od první hodiny... teda všechny byly kratší a domů jsme se dostali ve stejnou dobu jako normálně, ale ten den vám pak prostě přijde naprosto nekonečnej. A to je z novinek asi všechno. Zejtra má Eric koncert a v neděli Adam, ani na jeden nejdu, škoda škoda, ale nevadí. Adam stejně nedělá hudbu ale "rambajs" a Eric... no je to jeho úúplně první koncert, sólovej projekt, tak mu všichni držme palce lol, myslim že nám stejně pěkně dopodrovna poví jaký to bylo. Můj černej bratránek :o)... whatever. Jednou vám tuhle historku povim. To je snad asi už konečně všecko co se posledních dnech událo. tak zase jednou jedno dokonalý videjko pro vás, umírám u něj smíchy, tak si ho užijte :D
mám vás ráda, mějte se famfárově a papaaaaa

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Ahoojky, tak se zase ozývám :)Normálně.. založila jsem si blogspot :D to je co :D :D Doufám, že tam budu psát často, i když né takový romány jako ty :D Tak se tam mrkni a něco napiš ;) Ahooj!
http://craazyy-girl.blogspot.com

Unknown řekl(a)...

doufám, že sem napíšeš zase nějaký román o Thanksgiving day xD ;)

Anonymní řekl(a)...

POMÓC.. proč mám čím dál větší pocit,že až sem přijedeš, nebudese ti tu líbit??:(.. a napiš někdy mejl, ne? vážně si asi doma víc tam než tady, co? já sem se sem mrkla po dlóuhý době.. tak mě pochval:D tvá milovaná sestřička