čtvrtek 9. října 2008

Vánoce

Veselé Vánoce a šťastný nový rok.
Věřte tomu nebo ne, padla na mě vánoční nálada. Tak si říkám, že to není ani trošku pěkné, že tady v daleké zemi nebudu moct koukat na adventní kalendář, který mě vlastně nikdy nebavil, jen to bylo takové symbolické, a líbilo se mi jak na začátku zapalovali fialovou svíčku na adventním věnci, stejně jako my doma, vždycky u nedělní večeře. Moje každoroční vánoční nadšení pramení z těchto dvou faktů:
Zaprvé: Atmosféra. Lidé v televizi se tváří svátečně, padá sníh a před radnicí postaví stromeček - lépe řečeno strom. A vánoční trhy, kam chodím abych nemusela domů a učit se, a taky proto, že tam mají trdelník, po kterém voní celé náměstí. Kamkoli vkročíte hrají koledy, každá výloha je krásně vyzdobená, a to si pište že někam vkročíte, protože vánoční nákupy vás neminou, pokud opravdu hodně nechcete. To mám vážně moc moc ráda.
A zadruhé: Jídlo. Co by byly Vánoce bez kapra, obří mísy bramborového salátu a hlavně cukroví?? K snídani vánočka s máslem, obří hrnek přeslazeného horkého voňavého ovocného čaje a na štědrý den k obědu klobásy (což nevím jak je u vás, ale u nás už je to tak trochu tradice, nikdo si nestěžuje a půst? sakra jsou Vánoce)... Asi to budu muset letos přežít bez toho. Budu konzumovat puding, o kterém přede mnou mluvilo mnoho lidí, z čehož 0 % byla toho názoru, že je dobrý (tím ovšem nemyslím američany, kteří o Vánocích ještě neřekli ani slovo). Jo a také krocan. Jaké štěstí...
Mimochodem věříte na Ježíška? Nebo jste už přeladili na obřího Yettiho v červeném plášti, co se pod plnovousem tváří přátelsky, neboli Santa Clause? Ještě do ruky skleněnou láhev koly a můžete se nastěhovat do Ameriky. Je to každopádně na vás. Já teď musím jít, zase se vám někdy ozvu, a kdo mi napíše mailíka nebo komentář, toho mám ráda. Děkuju Terezce za dva pohledy a rodince taky za psaní.
Nejraději bych vám ukázala videjko, při kterém jsem se opravdu hodně hodně smála, ale bohužel to není možné. Pošlu vám alespoň odkaz:
Tak se mějte a nezlobte, Ježíšek vás vidí :o)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem vyhrál - jsem 500, nemusím čekat na dárek až na vánoce. Jestli to je jízdní kolo (může být i dámské - do 15 let jsem na něm běžně jezdil)případně větší dárek, tak si jej vyzvednu osobně. Pokud se jedná o finanční obolus, tak mi jej, prosím, můžeš převést na můj účet, který soukr. sdělím. Kdybych si mohl vybrat sám, prosil bych poslat hubánka, byl by to - mimo jiné - krásnej příslib, že třeba na vánoce dostanu přidáno.
tjš

Zuza řekl(a)...

Teda tebe chytaj nějaký deprese, ne? Neboj Vánoce budou určitě super i v USA. A bude vám tam vůbec padat sníh?

Káťa řekl(a)...

Kecáš a všichni tom víme. 500 sem byla já osobně a napsala sem to už včera, tak nepodváděj. 600 je ještě volný.

Anonymní řekl(a)...

Hele ted se chceš vykroutit z toho jízdního kola, přísáhám na všechno, co je mi svatý, že jsem byl 500. Kolo je moje a v pondělí si pro něj frčím. Až budu 600, tak si to radši vyfotím, abys mě zase nechtěla ošidit o výhru.
tjš

Anonymní řekl(a)...

když už je tady ta vánoční nálada, tak vám všem přeji Merry Christmas :DD