sobota 25. října 2008

Kennywood - fright night

Jojoo, tak jsme tam teda šli, jako do Kennywoodu. Několik tejdnů dopředu mi říkali, že budu k smrti vyděšená, lidi v převlecích tam strašej uplně všechny, a je tam taky spousta strašidelnejch domů, kudy procházíte a bafají na vás ze všech stran, nebo prostě jdete a ty lidi v převlecích vás pronásledujou... ale nesměj se vás dotýkat, to je v pravidlech. Mno a ve výsledku jsem se ani trochu nebála, ani jednou sem se nelekla a neječela jako naprosto včechny zbylý skautky kromě Daniel, a naopak když jsme se v půl jedný ráno (konečně) vrátili domů, byla jsem naprosto mokrá (ono totiž... hmm... trošku pršelo) a nohy jsem měla skoro modrý zimou. Dneska tady sedím v půl jedenáctý ráno, plnej nos, v krku mě moc nebolí, páč sem měla Strepsils,ale už jich tam je jenom deset... trochu mě bolí i hlava, ale myslim že to je od toho nosu, tak na to hodíme starou dobrou reflexku a snad bude pokoj... No každopádně jsem si to ani trochu neužila, možná tak první hodinu, ale pak už ani ne. Třeba se nám stalo, že jsme (měřila sem to) 50 minut čekali ve frontě na nejlepší horskou dráhu co tam je, a těsně před naší jízdou to zavřeli kvůli špatnému počasí... No my byli ti co tam čekali skoro hodinu venku na dešti, ne oni, tak nevim no... No ale večer bych moc moc moc chtěla jít na Youth Groupp Halloween Party s přespáním v kostele (upozorňuju všechny starostlivé rodiče, že tohle není kostel českých rozměrů, tady je normálně teplo), vlastně je to sleep-over, lock-in,tzn. že nás děcka tam prostě zamknou na noc. Předtim pudem taky do nějakýho strašidalnýho domu, a taky tam budou nějaký dobroty, no a tak vůbec, prostě myslim že by to byla velká škoda o to přijít, tak mi držte palce ať se uzdravím (mno popravdě mám asi 4 hodiny, tak si musim pospíšit). A to je všechno. Mám vás ráda, přeju Happy Birthday: Terce Šťastníkový, Terce Suchánkový, Helence Šťastníkový (no a že to je pozdě mno...) a taky vše nej k svátku Vendelíne :o)
A Májo, napiš zase něco na blog. Mljt, mljvs všechny.

Žádné komentáře: