středa 3. září 2008

Americká móda, aneb pár věcí, co jsou tu, jak jsem si všimla, normální...

Zdravím přátele všeho druhu, tentokrát jsem se rozhodla vám napsat pár slov na téma americká móda. Nebudu psát věci typu: američani nosí džíny a trička, taky nosej boty, občas taky čepici... spíš se zaměřim na extrémy a věci, co mě zaujaly.
  • Jednodílný plavky. To se vás, pánové, asi moc netýká, ale tady se dvoudílný plavky snad vůbec nenosej. Teda vůbec... Když jsme byli na lake Erie, Siami prohlásila, že má poprvý v životě dvoudílný plavky. Mimochodem je jí asi 16. A ty dvoudílný plavky... možná kdyby si vzala jednodílný tak by byly menší, protože měla něco na styl "kraťásky" a k tomu vršek velikosti mých školních triček :o) Opalujou se tu v jednodílnejch, plavou v jednodílnejch... připadala jsem si zezačátku jako cvok, ale naštěstí má Rachel taky dvoudílný, tak jsme byly na koupáku 2.
  • Otvírací mobily. Jj, za ten skoro měsíc co tu jsem jsem neviděla ani jeden "neotvírací" mobil.
  • Bílý boty. Nechápu to a přijde mi to ulítlý. Prostě když jdete po škole a díváte se na zem, asitak 2 ze 3 lidí maj zářivě bílý boty. Je to DIVNÝ, teda to je můj názor. Kdo mě znáte, víte, že se svýma zablácenýma roztrhanýma a hlavně počmáranýma teniskama moc nezapadám. Ale tady se to tak nebere a to si užívám. Každej si tu nosí co chce a když člověku neladí všechno co má na sobě, není to hned outsider.
  • Co se jinejch bot týče, je to asitak jako u nás. Žabky, crocsy. Stejný. Kdo bude gumovější??
  • Rozkrok pod kolenama, což je taky divný. Nevim jestli probíhá ve škole nějaká soutěž, kdo udrží kalhoty nejníž, ale každopádně to tak vypadá. Devadesáti procentům kluků koukaj trenky, a to i když se převlíknou na tělák nabo tak. Je to hnusný. Ble. Ještěže jsem holka a neřešim, co se nosí.
  • Černošky a jejich účesy - to je taky něco. Myslim, že v noci nespěj a jen se češou, protože to, co nosej na hlavě, mě stále nepřestává udivovat. Je to jako z divnýho filmu... Kdyby si někdo v Česku udělal na hlavě taky něco takovýho, myslim, že by ho dočista vydědili.

A to bude asi všecko. Možná jsem ještě zapoměla napsat, že doma choděj v džínách a do restaurace si klidně vezmou tepláky, ale to není tak podstatný. Jinak teda lidi, zase pár novinek, pro ty, co se mě každej den ptaj "how're you doing?": Tak zaprvé jsem se dnes dozvěděla, že se nesmí nosit nejen batohy, ale ani jakýkoli jiný zavazadlo, do kterýho se vejde kniha. Hm. Takže asi budu tahat všechno v ruce. Chodila bych do skříňky, ale to se prostě zaboha nedá stihnout. A nejen to, jářku, ono se ani do těch skříněk nesmí jít kdykoli to kdo stíhá a potřebuje... Jsou určený přestávky, a jindy se prostě u skříňek nesmí nikdo zastavovat... jsou totiž mimochodem normálně všude na chodbách. Hm. Hm hm hm. Co naplat. Dálepak dneska jdu s Alicí zase na další field hockey game, opět hraje Rachel. Obávám se, že tam usnu, dneska ráno jsem totiž zaspala, pak jsem málem usnula na těláku když jsme měli dělat sedy lehy a pak v autobuse. A ve všech předmětech mi nejspíš strhnou body za zívání. Taky jsem málem usnula teď a tady, ale na poslední chvíli přišla Hannah s telefonem, volala nějaká osoba z CIEE. Teda Hannah mě asi nesnáší, třeba včera jsme se něějak nemohly obejít na schodech, já jí řekla sorry a ona nic a jen vysupěla nahoru, jakobych se jí hodinu posmívala jánevimproč. Zatim si to celkem užívám, však ono ji to přejde. Tak lidi, nebudu to prodlužovat, už jsou to zase skoro víc novinky co se tu dějou než článek na dané téma. Fuj na mě, mrak na mě a ble na mě. Stydim se. ¨

Tak se mějte. Díky vám, kdo mi píšete, díky vám, kdo to čtete, a přidáváte mi čísílka do počítadla, a díky vám, kdo jste si na mě za tu dobu aspoň jednou vzpoměli. Není to tak dlouho, časem začnu přitvrzovat :o) :o) mám vás ráda. Ahoj.

14 komentářů:

Káťa řekl(a)...

Tak na field hockey game jsem nešla. Tohle jsem dopsala asi v půl čtvrtý, pak jsem usnula a probudili mě v půl devátý s tim že je večeře ready :o) nevadí, aspoň zejtra nebudu spát ve škole. Jo a v pátek jdu na americkej fotbal, hraje naše škola.

Anonymní řekl(a)...

Hele, Hanah možná trošku žárlí, asi se dostala do pozice, ve které není zvyklá být. Sice nejsi nejmladší, ale asi se rodina kolem tebe motá, hodně si o tobě povídají a ji to možná štve. Tak uvidíš, zkus s ní mluvit, třeba o Česku nebo o blbostech a dej jí najevo, že jí máš ráda a že její pozici v rodině neohrožuješ. Tvoje máma Radilka

Anonymní řekl(a)...

yeah americkeej fotbal :D Nejlepší hra na světě :DD Musís něco z toho vyfotit (teda pokud to půjde) :D jinak news ti etě napíšu do mejla ;)

Káťa řekl(a)...

Ajoj mámo radilko, tak zaprvé, ta rodina se kolem mě vůbec nemotá. Možná se o mně bavěj, to nevim, ale jinak na tom nejsem o moc líp než Hannah i Rachel. Zadruhé, neumim mluvit anglicky o blbostech, a o Česku už toho vědí dost i tak. A pro chytrou hlavu: s těma fotkama... pokusím se :o)

Adam Fogl řekl(a)...

Bav se s ní o MHD, to vždycky pomáhá...

Anonymní řekl(a)...

náhodou já na tebe myslím dcl často ... vždycky počítám kolik je u vás hodin xD ... jo jinak s těma plyšákama to adamovi klidně řekni x)

Káťa řekl(a)...

Hele o tom MHD by to asi nešlo, když jsem tady zatim nejela ničim jiným než school busem nebo autem... A nechápu, jak se tak asi lidi baví o MHD... jako: Ahoj, jak jede tramvaj? To je pěknej autobus,kdes ho koupila? Sluší ti. Hmm, nwm nwm, ale to už bude lepší bavit se s ní o škole.

Adam Fogl řekl(a)...

"Ahoj, Hanah, hele, máte tu ve městě tramvaj? To u nás v republice máme spoustu kolejových zvlášností, například v Liberci máme jednorozchodnou trať s dvourozchodným přejezdem, co máte za zvlášnosti vy? A kolik tu je vozoven?" To vždycky prolomí ledy, věř mi... Jednou jsem se tímto způsobem seznámil s pohlednou Pražačkou...

Adam Fogl řekl(a)...

jo jinak s těma plyšákama to adamovi klidně řekni x)
Tim myslíš mě?

Káťa řekl(a)...

Vim, že tady ve městě nemaj jedinou tramvaj, jen autobusy. Do centra jede 61b a můj school bus má číslo c52. Víc toho nevim a myslim že mi toho ani víc vědět nepotřebuju. Jo a s těma plyšákama to bylo tobě, jakože nejsem jedinej "plyšákovej úchyl na světě", to totiž není vůbec vyjímečná "porucha". Danča má na svým blogu celej článek o plyšákách.

Adam Fogl řekl(a)...

Jo, to už jsem pochopil, každopádně MHD je důležitým seznamovacím tématem.

Káťa řekl(a)...

hmm možná :o)

Adam Fogl řekl(a)...

Mimochodem v Pittsburghu údajně existuje síť rychlodrážních tramvají...

Káťa řekl(a)...

Tak to asi bude jinej Pittsburgh, protože tady není jeddiná tramvaj ani metro ani nic podobnýho, jen autobusy. A vlaky. Už tady skoro měsíc bydlim, tak bych to měla vědět ne? :o) :o)