čtvrtek 21. srpna 2008

Novinky ze zámoří, aneb co se dělo v posledních dnech.

1) Zjistila jsem, jak se zavíraj okna (já jsem totiž furt hledala nějakou kliku nebo páčku nebo tak, ale na tyhle okna se prostě musim pověsit celou vahou a oni se pak zavřou :o)).
2) Byla jsem v knihovně (tý hlavní), a je asi desetkrát větší než ta naše liberecká. Je v úplně megavelký budově, ale na půlce je tam prej nějaký muzeum či co. Mám už i kartičku a půjčila jsem si 1 knížku, kterou, obávám se, budu číst celej ten rok. Není tam totiž ani slovo česky. Pak jsem taky byla na nejbližší pobočce knihovny, která je o dost menší, ale zase větší než pobočky v Liberci. Tam jsem se byla jen kouknout, kde to je, ale stejně si to už zase nepamatuju. To je fuk, teď mám stejně na delší dobu s četbou vystaráno :o)
3) Dneska jsme byli (ne všichni, jen já, Joel a Hannah) na večeři v jejich oblíbený restauraci, kam prej choděj často. Jsem - přesně řečeno - přežraná. A stejně jsem to nesnědla všechno. Totiž kdo chodíte k nám do školy, víte co to jsou masový koule... ikdyž to víte asi všichni. Tak oni mi nandali na talíř 3 takovýhle masový koule, k tomu těstoviny, nějaký trubky či co, a to celý zakydali jakousi pálivou omáčkou... je mi trochu blbě. Nevadí.
4) Taky maj rádi Once (nebo aspoň Joel, a ostatníma jsem se o tom nebavila). To je fajn.
A to je, když se to tak vezme, asi všechno. Ze školy nám stále ještě nevolali, zejtra tam asi zavoláme my, protože jestli ne, nebudu mít zvolený předměty, nebudu vědět, kde staví školní autobus ani nic podobnýho. To by nebylo dobrý, opravdu ne. Měla bych v tý škole průšvih dřív než bych tam začla chodit. To nechci.
A to je asi vážně vše, přátelé. Jo a ještě něco, už vim, proč mi nefungovalo heslo na noťas. Protože jsem to heslo napsala na anglický klávesnici a pak jsem to přepla na českou, proto mi to nejde. OK, teď už vážně konec. Tak se mějte famfátově, a kdo je moje chytrá hlava? No přece Lenka :o)
Papa

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Oh Yeah! ^^ Jsem Kačky chytrá hlava! to je velká pocta :D
Jinak masový koule a těstoviny? Jsem nevěděla, že američani jedí tak zdravě :DD Myslela jsem si, že je to stát hamburgerů a fast foodů :D Asi jsem se zmýlila... :D

Káťa řekl(a)...

Proč mám sakra pocit, že už sem kromě mý chytrý hlavy nikdo nechodí? Martinky? kde jste? matko? vim že sem chodíš tak proč nenapíšeš komentář?? prosíím:o)

Martina řekl(a)...

Ale klid, já sem chodim, jen sem poslední dobou taková líná a zamyšlená a nějak nevim co bych psala :)poslední dobou řešim pár dilemat a učim se morseovku, tak moc nic nestíhám. Jinak pozdravuj rodinku. A ps:viděla sem Stardust (už 2 krát tenhle tejden) a sem z toho fakt odvařená.

Káťa řekl(a)...

jj stardust je výbornej, úplně ho miluju :o) Asi tak moc jako Foresta Gumpa... to je prostě dobrej film (nebo spíš movie, jak říkaj amíci)... A když jseš zamyšlená, o čempak dumáš? A jak jseš na tom s tou morseovkou? můžu ti v ní napsat maila? :o)

Martina řekl(a)...

toho mejla určo můžeš skusit napsat, ale kdybych dlouho neodepisovala tak to ještě pořád louskám :)důmám o čem mám napsat knížku, jestli vůbec. Pak taky nevim co mám napsat na blog-ale to už sem vyřešila. Taky důmám jak se vyvlíknout z tanečních-ale to je asi pozdě pač už mám oblečení.