pondělí 18. srpna 2008

Co se deje a nedeje za oceanem...

Tak jsem si zase jednou nasla chvilku a pisu vam co je tu noveho... Nevim kdy jsem psala naposled, Kazdopadne uz se toho delo spoustu. Ve ctvrtek jsme byli na baseballu, kterej tady cela rodina nenavidi, sli tam jen kvuli ohnostroji. A ten byl asi o pulnoci, my jsme tam byli od sedmi. Vzhledem k tomu ze to bylo ten den co jsem prijela, od pulky toho baseballu jsem tam napul spala... No a ten ohnostroj stal za prd... mozna by byl lepsi kdybych mela spejle, ktery bych si mohla dat do oci. No nic. V patek jsem se byla zapsat do skoly s Joelem (tj. muj hosttatik), ale jeli jsme tam zbytecne, protoze v patek zadny novy studenty nezapisujou... tak sme jeli aspon do megaorla (Giant Eagle - supermarket)... to byla sranda... Joel se totiz snazi naucit cesky... a desne dlouho mi trvalo nez jsem mu vysvetlila, ze R s hackem (ktery tu nejde napsat) se nevyslovuje jako T. A este vetsi sranda je, ze jim nerozumim ani slovo... Joel mi tam predvadel krocana, slepici, kravu a dalsi... no chvilema jsem umirala smichy. Je to fajn chlapek, tenhle Joel. V sobotu jsme byli v Ohiopyle State Park... to bylo pekny... hezkej vylet jeste s 2 dalsima holkama (Mary a Naomi). Byla sranda. Hlavne kdyz si Mary pocmarala cely telo fixama... a Naomi skocila ze skaly do vody, prestoze ji to Alice (tj. moje hostmati) zakazala a pak se ji omlouvala... teda ta Naomi to je komediant... je dost ukecana... asi jako ja kdyz se po me nechce abych mluvila anglicky :o) no proste sranda. Hannah s tema rovnatkama vubec nemuze jist, tak ji delaj detsky kasicky... no veselo. A dneska jsme nedelali skoro nic, byli sme 3 hodiny nakupovat, protoze Rachel a Hannah porebujou novy veci do skoly, a kdyz sme byli unaveny z nakupu, tak jsme jeli na kola. Jen kousek, dokola po neighborhoodu, ale i tak mi to dalo zabrat. V patek prej pojedeme 16 mil... to me zabije. Krome dneska jsem jela na kole asi pred 3 nebo 4 rokama... nemam zadnou vydrz. Fakt chcipnu. A zejtra pujdu hadejte kam? Zase na baseball. Tentokrat s jinejma exchange studentama a mozna s koordinatorkou... no bude tam prej 1 ceska, tak to snad nebude takova nuda. Taky jsem si konecne vsechno vybalila a musela jsem trochu hejbnout nebytkem, abych nacpala kufry za skrin, ale uz sem tu jako doma. Fakt si to uzivam, doma mi matka sotva dovoli, abych chodila v backorach ven a v botech vevnitr... je to sranda. Joel mi taky vysvetloval, jak se pouziva pracka, pochopila jsem to, ale uz si to zase nepamatuju. Dneska vezmu slovnik, dam dohromady tu 1 vetu a az to budu potrebovat tak se ho zeptam znova. Stale jeste nevim jak se zaviraj okna, snad na to prijdu driv nez bude zima :o) Tak to bude asi vsecko, az najdu postu tak vam napisu kdo ste mi dali adresu, a chci znat vsecky novinky co se kde deje, jasny? Piste mi prosiiiim... na mail, sem do komentaru, na icq, na xchat... to je jedno kam (jasneze mail je nejlepsi, pac tam se divam nejdriv). Tak se mejte kraaaaasne, papaa, mam vas rada.

4 komentáře:

Martina řekl(a)...

to je smutný, ty si to tam užíváš a já propadám do deprese. Asi si pustim šmouly. Basket je hrůznej-maj příšerný šortky. Vůbec se mi nechce do školy, dneska se mi zdálo, že plaveme v zimě s reinišovou uprostřed Benešova námětí v takovém kulatém bazénu. Jinak mám pár drbů, pošlu je na mejl, jen co pudu nakoupit.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj pepinko, už jsem přidej zase něco novýho... Jsem tak nedočkavá :D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kačko, v tý Americe to musí bejt úplně bestovní...už se těšim, až taky pojedu. No, musim jít něco dělat, takže se měj...Doufám, že mi pošleš pohled
P.S.:V LBC se nic zajímavýho neděje... pozdechuda

Káťa řekl(a)...

Jo hej lidi všichni sem jeďte, kdo mě znáte víte, že ráda dělám reklamy na to co se mi líbí... a tohle ja nej. Jeďte a nebudete litovat, jak se říká :o)