pátek 14. prosince 2012

Weeky

Nemůžu tomu ani uvěřit, jak dlouho jsem vám nepsala o WoL. Popravdě, ani tomu nemůžu uvěřit, jak dlouho jsem vám nepsala, tečka. Je toho teď spousta, těžko se to stíhá. A i když je čas, tak je síla leda odpočívat. Dneska jsem si ale na vás našla čas a konečně vás poinformuji, jak co a jak se děje.
Pokud se nepletu, poslední týden, který jsem vám tady ukázala, byl 32. Od té doby se mnohé událo a i když jsem od září nafotila týdny jenom dva, musím vám jich tady představit mnohem víc. Týden s číslem 33 je takový pohodový, prázdninový. Je focený zrcadlovkou a podle toho taky vypadá. Užijte si to, ne vždycky to bude taková paráda.
34ka je můj druhý pokus o černobílák. Mám z něho docela radost, hlavně ze začátku. Pořád ještě prázdninová pohoda, ačkoliv už začínáme pomalu stěhovat.


Další týden (35) už je focený kompaktem, takže žádná sláva. Je to stěhovací týden, takže motat se všem pod nohama se zrcadlovkou by asi nebylo úplně šikovné. O stěhování už jsem vám tady každopádně psala :)
36ka je týden z října, z období mých narozenin. Už jsme plnohodnotní pražáci, ale tenhle week zaznamenává i náš výlet do Liberce. Je krásně podzimně, všude barevno. Taky bohužel focené kompaktem. 
A poslední zatím publikovaný týden jsem dokončila včera. Jak jinak než zase kompaktem. Ve škole i v práci máme foťáky zakázané, takže když už chci fotit "nelegálně", zrcadlovku asi moc neschovám :D
Tak se kdyžtak koukněte. Příští week plánuji zrcadlovkou, už se těším jak blázen :) Bude to přesně 7 dní, co nepůjdu do školy ani do práce, a tam se mi ten week vejde. Takový vánoční, to bude paráda. Tak se taky těšte :)
A zatím se mějte skvěle. Teď ke konci roku vám ještě snad párkrát napíšu, minimálně se opět můžete těšit na žebříček filmů roku, který pro vás už pomalu připravuji :)
Tak zatím zdar a nazdar a kdyby náhodou skončil svět, mám vás ráda :D

Žádné komentáře: