neděle 29. dubna 2012

Tablo

Tak jsme s miláčkem dělali naší třídě tablo. Vybrali si téma "Facebook", proti němuž jsem ze všech sil protestovala, ale k ničemu mi to nebylo :D Tak jsme to udělali, jak to chtěli. Dělali jsme to akorát napůl, jediný rozdíl byl ten, že moje půlka práce byla, dá se říct, postradatelná či nahraditelná... Jakože já bych to bez miláčka nezvládla, ale on beze mě jo. 
Zásadní problém byl ten, že nás je ve třídě děsná banda - 32 lidí plus třídní a ředitelka. Tak jak to tam nacpat, když to má vypadat jako ten Facebook, že? A to jsme tam ještě chtěli dát společnou fotku nás všech. Ale jak vidíte, miláček si poradil naprosto parádně :) Tak fotky mají 5x5 cm, na víc už místo nebylo. Ale nikdo si nestěžoval :D Docela se nám i povedlo, že si většina třídy vzpomněla a přišla v modrém, a co mě překvapilo nejvíc, že na focení nikdo nechyběl ve škole :D Fotky jsou kdyžtak k prohlédnutí tady, teda ty, které jsme nakonec na to tablo dali, samozřejmě jsme toho nafotili mnohem víc, ty kdyžtak časem taky někde zveřejním.
Další věcí je, že jsme to dělali pekelně narychlo, protože se o tom tablu mluvilo poslední dva měsíce a pořád se nikdo k ničemu neměl, pořád někdo s něčím nesouhlasil a nebyli jsme s to se dohodnout... Až když to asi týden před koncem školy dali mně, tak jsme to trochu rozhýbali :)
No, takže to je moje druhé tablo, a už se to zlepšuje (loni to tedy bylo peklo), třeba budu/budeme příští rok dělat taky nějaké, ať ty zkušenosti můžu nějak využít :)


PS: Pokud ho chcete vidět ve městě, visí v Moskevské ulici v lékárně U Raka a bude tam, dokud neodmaturujeme :)
PPS: Pokud se vám naše tablo líbí, můžete pro něj tady hlasovat v soutěži :) Předem díky :)

Žádné komentáře: