sobota 14. ledna 2012

Další Weeky

Už je to zase nějakou dobu, co jsem vám naposledy psala o projektu Week of Life a o tom, čím ze svého života jsem tam přispěla. Ta chvíle nastala teď.
První týden ze začátku prosince a tedy i adventu je ještě poněkud tuctový a školně naladěný. Přesto ale doufám, že věrohodně vystihuje můj život, a tedy že se vám bude líbit =) Najdete ho tady.
Druhý týden je naopak poněkud neobvyklý. Je z období konce školy a začátku vánočních prázdnin. Neobvyklý je hlavně tím, že jsem se po hodně dlouhé době rozhodla pustit do týdne zrcadlovkou. Od října, kdy jsem dostala malý kompakt čistě na weeky, jsem zrcadlovkou žádný týden nenafotila. Fakt moc mě to bavilo, protože po tom, co cvakáte a doufáte, že se ta malá krabička umoudří, je zrcadlovka v ruce jako poklad. Všecko si nastavit podle svého, to je skvělý pocit.
A ještě jednou věcí je tento týden výjimečný. Dostal mě do novin! Sice jen do Libereckého Deníku, ale i tak... nejvtipnější na tom je, že nebýt Káji, ani bych si toho nevšimla. Najednou mi přišla SMSka "jaktože ses nepochlubila, že jsi v novinách?" :D Já nechápala a až další den jsem se dozvěděla, že sedm fotek z tohoto týdne, z každého dne jedna, zabírá téměř celou stránku novin! Mohli mi dát vědět, ale což. Takže tenhle week si můžete prohlédnout tady.
A poslední týden je vánoční. Není v něm zase tolik barevně vytříbených a esteticky dechberoucích fotek, je to spíše týden dokumentující setkání s příbuznými a podobné zážitky spojené s vánočními prázdninami. Snad se vám bude líbit :) Je tedy také zrcadlovkový a na nějakou dobu možná poslední takový, tak si to užijte :) Tady.
PS: Omlouvám se, že ačkoliv je poslední týden z Vánoc, publikuji ho teprve teď. Došlo totiž k jakési chybě - těžko říct jestli na mé straně či na straně WoL - a přibližně dva týdny mi nešlo nahrávat fotky. Koukala jsem tedy na rozpracovaný týden na stránkách projektu a jeho dokončení v počítači a nemohla jsem s tím nic dělat. Už je vše ale v pořádku a od teď zase budu snad přispívat pravidelněji :)

Žádné komentáře: