středa 9. listopadu 2011

Co dělám a jak žiju?


Nemá smysl, abych vám sem tu odpověď napsala, protože už je zaznamenaná jinde. Proto vám prostě řeknu, kde ji najdete :)
Protože jsem nezahálela, naopak jsem se pěkně činila, na Week of Life najdete hned několik dalších týdnů, kde si můžete prohlédnout, jak se mám, co dělám, a jak se dívám na svět. Myslím, že jsem vám naposled psala po zveřejnění devátého týdnu, proto TADY najdete desátý :)
A aby toho nebylo málo, hned po něm jsem stvořila a publikovala týden jedenáctý (TU). To byl týden podzimních prázdnin, takový trochu odskok od stereotypu.
Dvanáctý týden nenásledoval hned po jedenáctém, protože se toho o víkendu moc nedělo a tak jsem si řekla, že ho vynechám a další týden začnu fotit pěkně od pondělka. To se ale taky nepovedlo, protože mi v pondělí cestou do školy došlo, že jsem si doma nechala kartu. Takže od teď moje týdny nezačínají sobotou, ale úterkem. Dvanáctý týden najdete TADY :)
Tak doufám, že se vám moje tvorba líbí, a zase někdy vám sem něco hodím, jen abyste tak věděli, jak žiju.

Žádné komentáře: