sobota 29. října 2011

Prázdninová dávka školních hlášek

Šimková:


"Já si občas ve vaší třídě připadám trochu mimo... možná to je mnou, možná to bývá těmi vašimi kontexty..."

"Štěpánka je skeptik"
Petr: "Štěpánka je septik."

Hrůza:


"Myslíte, že to je naivka? Tak to je docela radikální reinterpretace."

"...co začíná pomalu a co skoro bouchne? Mluvíš o mně, předpokládám."

"Byla bledá, nicméně kompaktní a zvládnutá - naprosto stylisticky příšerná věta, zato trefná."

"Jirko, co bys mi na to pověděl? Vim, že tam zrovna asi sázíte zelí na farmě... no tak, zvedni hlavu od květáků."

"S obrázkama to jde, to aspoň trochu dáváte pozor."

"Když Štěpán Segal už je takovej unavenej a potřebuje vypomoct s tim střihem... všimněte si, že čim je starší, tim kratší má záběry."

"Sekat latinu... to jo. Nebo tureckej med na pouti můžete sekat."

"Přijde mi poněkud trapné, že nedodržujete pravidla, na kterých jsme se domluvili, no můj trapný pocit to není."

Černyševská:


"Papej a buď zticha... nacpi si ústečka..."

(Po tom, co Gabča odříkala svůj domácí úkol) "To bylo výborný! Škoda, že ti nikdo nerozuměl."

"Sílu můžeš mít, i když seš unavená..... akorát unavenou."

"Já jsem občas taky taková broskvička, no, loňská."

Franc:


"Jílku, přestaňte tam vobtěžovat, vy nám tu chcete asi MERMOMOCÍ něco předvést."

"Schiere, co vy to tam pořád čtete? Co děláte? Nevíte? To bych neřek, že byste byl tak hloupej."

"Tak jsem opravil první část těch vašich dalších písemek, jak jste tam měli připravovat těch asi pět látek, no co ste tam někteří psali, to by vyšlo na menší učebnici. K fenolu se přidá čpavek a vyleze vám z toho anilin, no to si nechte patentovat."

"Kočí, vy píšete s hlavou položenou na lavici?" - "No, jo." - "Abyste nevypadala jako takovej ten platýs, víte, jak vypadá platýs?"

"K těm imidům jen jednu takovou zmíňku..."

Žádné komentáře: