pátek 26. listopadu 2010

Vánoční čas

Doufám, že první, co vás napadlo po přečtení názvu článku, nebylo: "Už i ty, dejte s tim pokoj!" Ano, už i já. Ale divíte se? Vánoce jsou všude kolem nás. Advent se blíží rychlostí blesku a i sníh za oknem nám připomíná, jak brzo už to celé propukne. Stačí projít Libercem jako kterýkoli jiný den a je vám jasné, že před připomínkami Vánoc jen tak neutečete. A říkám vám, i když jsem nemocná a zůstávám tedy doma, ani tady není jednoduché na svátky vánoční zapomenout. Teď jsem si šla uvařit čaj a než jsem se nadála, už jsem měla v ruce několik vánočních katalogů vykřikujících: "Překvapte své blízké", "Tipy na klučičí i holčičí nadílku" nebo "Dárky pro toho, kdo se chce líbit." Před Vánoci není úniku. Nezbývá nám tedy, než se přizpůsobit celosvětovému šílenství a nechat se pohltit tou úžasnou vánoční atmosférou. Že Vánoce jsou akorát tak stres? Kdy napéct cukroví, kdy uklidit, co komu (a za co?) koupit, jak to celé vůbec přežít? Nechte stresy na jindy. Pusťte si do uší koledy naplno, napište dopis Ježíškovi a nechte se unášet tou vánoční pohodou...
...jako já =)

Žádné komentáře: