čtvrtek 14. října 2010

Marina and the Diamonds


Je to tak, mám novou "oblíbenou hudbu". Ne, nevzdala jsem se punku, (punk)rocku, punkpopu, dubstepu, DnB, ani dalších a dalších svých oblíbených žánrů, čítajících snad všechno od hudby z Broadway muzikálů po The Prodigy.

Dneska vám chci ale povědět o něčem, co poslední dobou nemůžu dostat z hlavy: holku s poměrně originálním stylem, neskutečně poutavým hlasem a vším ostatním, od čeho nemůžu odtrhnout uši. Marina and the Diamonds už mě nějakou dobu dokonale obklopuje - ve škole iPod, doma nezavírané youtube záložky s jejími songy... Takže abych vás naladila, tady je první ukázka. Tu doporučuji hlavně díky klipu, který se mi zdá fakt super-povedený, tenhle retro styl miluju a sem se prostě hodí.



Nejprve si dáme také trochu teorie: zpěvačka se jmenuje Marina Lambrini Diamandis a je to Britka řeckého původu. Teď jí je 25 let (narozeniny měla v neděli xD). Co se jejího stylu (např. oblékání) týče, jak jste jistě poznali již z prvního klipu (a jak o sobě sama říká), dá se charakterizovat jako "cartoon".
Jak zmínila v jednom rozhovoru: "Dalo by se říci, že jsem nezávislá umělkyně s popovými cíli."
Její debutové album "The Family Jewels" vyšlo v letošním únoru, a právě z něj pochází všechny tři písničky, které vám tu dnes od ní dám. Druhá z nich se jmenuje 'Are You Satistied' a teď zrovna je to moje nejoblíbenější [:-)



Poslední písnička tuhle od Mariny je taky vlastně nejoblíbenější... ale po 'Are You Satisfied', takže z logiky věci vlastně druhá nejoblíbenější. Ale kdybych dělala žebříček, ta "nej" šprucle by byla větší, aby se tam vešly obě dvě. Tuhle mám ráda hlavně proto, že už několik dní vstávám a chodím spát s tím, že si ji broukám. Nemůžu to dostat z hlavy, ani kdybych chtěla, a zatím moc nechci =D Je úplně maximálně chytlavá a taky ji úplně maximálně miluju =)



Možná se vám Marina and the Diamonds taky líbí, možná vám přijde tuctová nebo nudná, možná si myslíte, že jsem zvrhlík. Je to, obávám se, spíš taková krátkodobá záliba. Musím ale říct, že má něco do sebe. Snad vás tímto článkem nijak výrazně neodradím od dalšího navštěvování tohoto blogu =) Tak zase někdy příště, na viděnou, roboti =)

Žádné komentáře: