neděle 18. ledna 2009

Hlášky

Mr. Damico: Where's the girl from another country? Well but now.. now she's almost american.
Eric: She's too nice to be american!
(miluju :-*)
......................................................................
Hrajem na schovku, youth group. Já a Josh se schováváme.
Někdo1: Where's Josh?
Někdo2: Josh? Who's Josh?
Někdo1: The person we're looking for!!
Já: výbuch smíchu, následně prozrazeni :D :D
.......................................................................
Eric: My grandma is slovak... actually... she's czechoslovak. Wait... so... we can be cousins! WOW! That's so coool! We can be cousins!!! ...ecxept I'm black...
(stejně nám to zůstalo, si mi furt říká sestřenko a já jemu bratránku;))
........................................................................
Já: I hate my accent...
Becca: I love your accent. If you ever get rid of your accent, I'll kill you!
Jon: I love your accent too. It makes your words musical.
(taky miluju :-*)
........................................................................
Becca: I lost the game.
Jon: That's what she said.
(to nemůžete pochopit. Sem to píšu jen abych na to nezapoměla.)
........................................................................
A to je tak všechno, zatim. Tak zase někdy (obávám se že vám napíšu eště dneska, uvidim).
Pa

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ježiš to je pěkny ^^ já ti tak tu ameriku závidim :), ale už si tam velice dlouho stýzká se nám ... We miss you ... :*

Káťa řekl(a)...

I miss you too! :-* :-* :D